آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

با خودتان خلوت کنید!

به خودتان عشق بورزید!وجود خودتان به‌طور کافی مایه نشاط و خرسندی است، به‌طور کافی مایه برکت و سعادت است؛ هیچ‌گونه نیازی برای جست‌و‌جوی دلیل دیگری وجود ندارد. تنفس جاری است، قلب در حال تپش است؛ نعمت فوق‌العاده‌ای است! با این آزمایش کوچک شروع کنید... زیر درختی تنها بنشینید و برای اولین بار به خودتان عشق بورزید. دنیا را فراموش کنید؛ فقط و فقط به خودتان عشق بورزید. دنیا سفری است از عشق به دیگران و معنویت، سفری است از عشق به خود. بی‌همتای‌تان را احساس کنید؛ از وجودتان لذت ببرید.

با خودتان خلوت کنید!هر گاه احساس آشفتگی و به‌هم ریختگی کردید، سعی نکنید آن را همانجا حل کنید. از جمع کناره‌ بگیرید و فقط ساکت بمانید، تنها نظاره‌گر باشید، نیروی عظیمی برای شفابخشیدن به آشفتگی‌تان وجود دارد. اگر بتوانید فقط ساکت بمانید و برای چند روز فقط با خودتان زندگی کنید، هر چیز به‌طور خودکار حل و فصل می‌گردد. چرا که آشفتگی حالتی طبیعی نیست. آرام باشید و اجازه دهید همه‌چیز اطراف‌تان در جریان باشد. فقط نظاره کنید و سعی در تغییر هیچ‌چیز نداشته باشید. به‌خاطر داشته باشید: سعی و تلاش برای هر گونه تغییر، فقط به آشفته ساختن و برهم زدن، امور کمک می‌کند.

تمرین با صخره
فقط یک گفتگو با جهان هستی وجود دارد و آن سکوت است. برای امتحان، می‌توان با هر چیزی آزمایش کرد. حتی با سنگ.
ساکت باشید. سنگ را در دست‌تان بگیرید و ساکت باشید؛ همدلی و صمیمیت به‌وجود می‌آید. اما نمی‌توان زبانی برای توصیفش به کار بست. زیرا با استفاده از زبان نمی‌توان ارتباط برقرار کرد. انسان امروزی، سکوت را به‌طور کامل از دست داده است. زمانی‌که هیچ کاری انجام نمی‌دهید نیز ساکت نیستید؛ ذهن، مشغول انجام کاری است. به دلیل این صحبت درونی، این پچ‌پچ ادامه‌دار درونی، نمی‌توانید با هیچ‌چیز رابطه برقرار کنید حتی با معشوق‌تان. فقط از طریق سکوت می‌توان رابطه برقرار کرد. اگر زبان سکوت را بدانی می‌توانی با همه‌چیز رابطه برقرار کنی. سکوت هستی است.

نوشتن بدون سانسور
در اتاق‌تان بنشینید و تمام درها را ببندید به‌طوری که کسی نتواند داخل شود. سپس شروع کنید به نوشتن آنچه در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد؛ هر آنچه هست. برای پانزده دقیقه فقط بنویسید، سپس آن را بخوانید. تعجب خواهید کرد. این ذهن شماست؟ تمام این افکار در ذهن‌تان وجود داشته‌اند؟ دیوانه یا چیزی شبیه آن هستید؟

جشن با کل هستی
کل جهان هستی، همواره در حال جشن است؛ در آن شرکت کنید. با درختان برقصید، زیر نور ماه برقصید. فقط برای چند روز از انسان بودن اجتناب کنید (دوری گزینید)؛ فقط برای ایجاد شکاف تا با هستی غیرانسانی اطراف‌تان آشنا شوید. در غیر این صورت، بسیار از انسان بودن احساس بدبختی می‌کنید... همه‌چیز ملال‌آور و گیج‌کننده است و شما نمی‌توانید جهان هستی عظیم و شگرفی را که اطراف‌تان است ببینید، جهان هستی که همواره در سرور و شادمانی است. با این هستی آشنا شوید و سپس آشنایی و برکتی را که از آن برخاسته، با دیگران تقسیم کنید.

با خودتان گفتگو کنید
صحبت کردن نوعی تطهیر و پاک‌سازی است، تزکیه است، اما چرا خودتان را با دیگران تمیز می‌کنید؟ چرا آشغال‌های‌تان را به جانب دیگری پرتاب می‌کنید؟ اگر می‌خواهید خود را تمیز کنید، به‌تنهایی چنین کنید. درها را بسته و با خودتان صحبت کنید، هر آنقدر که دوست دارید. سئوال کنید و پاسخ دهید مانند یک مسابقه. زمانی‌که این عمل را با دیگران انجام می‌دهید، هرگز آگاه نیستید که چه کار بیهوده‌ای می‌کنید. فقط در تنهایی از آن آگاه خواهید شد. این عمل را تنها انجام دهید تا بتوانید آنچه را که در تمام زندگی خود انجام می‌دادید، ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد