آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

جملات خنده دار

ـ بعضی ها را از سر راه بر می دارند و بعضی ها را سر راه میگذارند.

۲ـ همه چیز بر وفق مراد است و بعضی ها سوار بر خر مراد.

۳ـ شاید زیبا ترین منحنی دنیا ، لبخند باشد.

۴ـ شیرین ، زندگی تلخی را برای فرهاد رقم زد.

۵ـ بعضی ها برای رسیدن به داد ، بیداد میکنند.

۶ـ مشق نگاهش جوهر قلمم را تمام کرد.

۷ـ برای فاسد نشدن افکارم ، آنها را داخل فریزر گذاشتم.

۸ـ بلند پروازی های پرنده ، نتیجه اش قفس بود.

۹ـ اونایی که دنبال شر میگردند خیرشون به کسی نمی رسه.

۱۰ـ تا دهانتان را گل نگرفته اند گل بگویید.

۱۱ـ در مواقع بیکاری چرخ افکارم لنگ میزند.

۱۲ـ شب در کارنامه سیاه زندگیش بی نهایت ستاره دارد.

۱۳ـ بعضی از زنها چون موج تلاطم دارند و بعضی از مردها چون صخره تحمل.

۱۴ـ نمیدانم شما تره چه کسی را پاک میکنید ، اما من کشک خودم را می سابم.

۱۵ـ این از شیرینی گفتار کاریکلماتورهاست وگرنه حقیقت به همان تلخی هست که میدانید.

۱۶ـ وقتی از ناراحتی منفجر شد همه بدنبال پیدا کردن جعبه سیاه او بودند.

۱۷ـ زندگی بدون عشق مثل بیژامه بدون کش است.

۱۸ـ در اولین آشنایی وقتی با من دست داد، من ، دلم را از دست دادم.

و درپایان لطفا نظر یادتون نره واگر مایل بودید پیامک های قشنگ خود را

 چه از طریق ایمیل یا از طریق نظرات برای ما بفرسیتد.

با تشکر محمد جانبلاغی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد