آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

مسیج

مسیج بد

فحش‌های عربی: از جلو چشمام خفه‌شو، کثافت مرض، پاتو از رو بوق بردار، گردن درازی می‌کنی


مسیج رشتی

زن رشتیه داشته برای دوستش درد و دل میکرده: خسته شدم از بس که روزها به بچه گفتم: نکن... بخور و شبها به باباش گفتم: نخور... بکن


اس ام اس دخترونه

به مرغه میگن: میتونی روزی 5 تا تخم بزاری؟ میگه: این کار مرغای هرجایی تلاونگه


جوک ترکی

ترکه رو با فیلم سکسی می‌گیرند، بهش میگن: این چیه؟ میگه: پشت صحنه عروسیمه

مسیج رشتی ( روز پدر )

به علت سردرگمی هموطنان رشتی روز پدر به مدت یک هفته تمدید شد


اس ام اس رشتی

به رشتیه میگن: تو 8 سال اسیر بودی، چطور بچه 2 ساله داری؟ میگه: من اسیر بودم، خانوم که اسیر نبوده
 

اس ام اس ( خوش غیرت )

ازخوش‌غیرت می‌پرسن: پارسال روز زن چه کادویی به زنت دادی؟ میگه: بردمش کیش.
میگن: ای ول بابا، دمت گرم، خوب حالا امسال چیکار می‌کنی؟ میگه: میرم
میارمش


جوک پاستوریزه

اتوبوس سرچهار راه رسید. پیرمردی از مسافرها، عصایش را روی پشت شاگرد راننده
گذاشت و گفت: «این جا چهار راه سعدی است؟» شاگرد راننده گفت: «نخیر، این
جا ستون فقرات بنده است

جوک رشتی خفن

رشتیه باترکه قدم میزنه رشتیه : برم خونه الان برمیگردم چنددقیقه بعد عصبانی
برمیگرده ترکه : چی شده رشتیه : رفتم دیدم مردیکه توخانه با زنم نشسته بود
ترکه: نکشتیش رشتیه: تورشت که نمیشه هرروز خدا ادم کشت!!!

جوک و اس ام اس عاشقانه

چه قدر دوست داشتم تمام دلتنگی های این روز ها را با کسی تقسیم می کردم ، و
یا کسی بود برای گوش دادن و درد دل کردن ، بماند که آنقدر فاصله زیاد شده
که هرچه فریاد می زنم گویا صدایم را نه تو می شنوی و نه هیچ کس دیگر

اس ام اس موکتی

همیشه سعی کن مثل پالاز موکت باشی شخصیت ات کوبیده نشه و همواره رنگ خودت رو حفظ کنی! 
اس ام اس تابلو

بادکه میاد آروم آروم قاصدک هارو میاره دلم میگه خدا کنه باز خبر از تو بیاره
چشام همش تا به سحر به یاد تو خواب نداره خاطره ها جون می گیره باز تو رو
یادم بیاره

جوک

فریادمن سکوت کردن است...ابراز عشق من قهر کردن است...شادی من گریه کردن
است...اما وقتی تو را میبینم از شادی عشق مو با فریاد ابراز می کنم


جوک و اس ام اس قزوینی

اگر نماز گزار بداند که چقدر از رحمت الهی او را فرا گرفته هرگز سر از سجده بر نمی دارد . ( بسیج قزوین)

جمله سازی جوک


به غضنفر میگن حموم چند بخشه ؟ میگه دو بخش : زنونه ، مردونه

دوست داری بگم ... ؟

دوست داری بگم میخواهم هر روز صبح با صدات بیدار شم بعد بگم با ساعتم بودم ؟
دوست داری بگم چرا رفتی بعد بفهمی با برق بودم ؟ دوست داری بگم هر جا باشی
پیدات میکنم بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم ؟ دوست داری بگم دوست دارم بعد
فکر کنی ... نه دیگه – این دفعه با خودت بودم .

اس ام اس ترک

ترکه توی عروسی داشته می خونده: می خوام که با بوسه گل لباتو پرپر کنم
.........یه دفعه 110 می رسه ترکه ادامه می ده می گه: اون گلای پرپرو فدای
رهبر کنم

اس ام اس عاشقانه

یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه
ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگی

و درپایان لطفا نظر یادتون نره واگر مایل بودید پیامک های قشنگ خود را

 چه از طریق ایمیل یا از طریق نظرات برای ما بفرسیتد.

با تشکر محمد جانبلاغی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد