آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

جوک واس ام اس

دوست داری بگم میخام هرروز صبح باصدات بیدارشم بعدبهت بگم باساعتم بودم¿دوست داری بگم چرارفتی بعدبفهمی بابرق بودم¿دوست داری بگم هرجا باشی پیدات می کنم بعدبفهمی بادسته کلیدم بودم¿دوست داری بگم دوستت دارم بعدفکرکنی... نه دیگه،این دفعه باخودت بودم!

مردها سه تا آرزو دارن : 1- اونقدر که ماماناشون می گن خوش تیپ باشن ! 2- اونقدر که بچه هاشون می گن پولدار باشن ! و مهمتر از همه اینکه : 3- اونقدر که زناشون شک دارن ، زن داشته باشن ! .....................................

از این پس بجای واژه غریب ونامانوس( پاک کن) بگویید مالش بر دانش!!!!

مرد اولی : امان از دست این زنها ، زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت مرد دومی : خوش به حالت ، زن من تمام دارائیمو برداشت و نرفت !

نه دل در دست محبوبی گرفتار، نه سردرکوچه باغی بر سر دار ،

از این بیهوده گردیدن چه حاصل ؟ پیاده می شوم ، دنیا نگهدار . . .

.

.

.

اگر خداوند یک آرزوی انسان را برآورده میکرد من بیگمان دوباره دیدن تو را آرزو میکردم

 و تو نیز هرگز ندیدن من را . . . آنگاه نمیدانم براستی خداوند کدامیک را میپذیرفت . . . ؟

 

.

دوست بهترین واژه در جهان است، اما کسانی که معنی آن را نمی فهمند

 این واژه را بدنام کرده اند ٬ دوست ، دشمن تنهایی یک تنهاست . .

 

و درپایان لطفا نظر یادتون نره واگر مایل بودید پیامک های قشنگ خود را

 چه از طریق ایمیل یا از طریق نظرات برای ما بفرسیتد.

با تشکر محمد جانبلاغی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد