آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

افسردگی

بی تردید همه انسانها در برخی لحظات زندگی ممکن است چنان دچار افسردگی مقطعی شوند که اصطلاحا دل و دماغ کار کردن را از دست بدهند، یا این که ذهن و روان آنها برای پذیرش مسایلی در این حالت یاری شان نکند. افسردگی های خاطر، معمولا توام با ناهنجاریهای فکری و رفتاری است که در بیشتر مواقع برای شخص افسرده ناشناخته است. در مورد ناراحتی های جسمی و دماغی،اطبا مساله ای به نام تغییر رژیم پیشنهاد می کنند، بد نیست که ما هم برای درمان افسردگی به یک نوع تغییر رژیم متوسل شویم.

زمانی که به افسردگی خاطر دچار می شوید، بلافاصله درصدد یافتن دلیل آن نباشید و به آن فکر نکنید. سعی کنید فکرتان را به مساله دیگر، سوای آنچه باعث افسردگی شما شده، مشغول کنید و خود را به کاری سرگرم سازید که برای تان دلچسب است. هر چه این کار و فکر نشاط آور باشد نتیجه آن در مبارزه با آن حالت سودمندتر است.

در زمان ابتلا به افسردگی، بی تامل از محلی که نشسته اید خارج شوید و بعد از تغییر محل، سعی کنید به کارهای مفرح جسمی، نظیر ورزشهای سبک بپردازید. چنان چه این مساله را امتحان کنید، خواهید دید که پس از چند لحظه چنان در بازی و ورزش غرق شده اید که نگرانی و افسردگی خود را از یاد برده اید و هیجان ناشی از بازی و ورزش مجالی برای ادامه افسردگی تان باقی نگذاشته است.

باید توجه داشته باشیم که مغز نیز چون سایر اندام بدن دچار خستگی می شود و بیشتر بر اثر همین خستگی است که افسردگی به انسان عارض  می گردد. برای علاج ذهن خسته: هیچ چیز بهتر از قدم زدن در هوای آزاد نیست. عوامل دیگری نظیر استفاده از نور خورشید، طبیعت زیبا و معاشرت با دوستان همدل نیز در برطرف کردن خستگی مغزی موثر است. وقتی با ایجاد تغییر در شرایط موجود تان، افسردگی خود را رفع کردید، متوجه خواهید شد که دیگر آن آدم سابق که نگران و نومید بود نیستید، و به علت تغییر وضع، نیرویی را در خود احساس می کنید که شما را به انجام بسیاری از کارها قادر خواهد ساخت.

به امید موفقیت شما محمد جانبلاغی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد