آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

گل

به نام آفریننده زیبایی ها

 رز سرخ: عشق بی ریا-زیبایی-شجاعت احترام-تبریک- "دوستت دارم "
 رز سفید: پاکی-معصومیت-راز-سکوت-فروتنی-احترام- "عشق من به تو عمیق و خالصانه است"
 رز صورتی: قدردانی- "متشکرم" وقار-ستایش-همدلی-لطافت-شادکامی- "باورم کن" - "تو خیلی دوست داشتنی هستی"
 رز زرد: شادمانی-رفاقت-شوق-حسادت-آغاز دوباره- "فراموشم نکن" - "معذرت میخواهم"

رز بنفش: عشق در نگاه اول

رز نارنجی: اشتیاق-شیفتگی-آرزو

 غنچه رز: نماد پاکی و زیبایی-جوانی-عشق نوپا

 یک شاخه گل رز: سادگی-سپاسگزاری-عشق تازه

یک شاخه گل رز سرخ: "دوستت دارم"

  رزسفید عروس: عشق مبارک و فرخنده

 رز قرمز سیر: سوگواری

 رز سیاه: مرگ

 ترکیبی از رز سفید و سرخ: اتحاد-سازش

 رز کاملا شکفته: "من متعهد به تو هستم"-"هنوز دوستت داردم"

 دسته گل رز: قدردانی

 دسته گل رز کوچک: "من به یاد تو هستم"  

نوشته شده در ۸/۲/۹۰ ُ توسط حامد جلیلی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد