آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

ارتباط صحیح

با سلام خدمت شما کاربر عزیز محترم ودوست داشتنی. محمد جانبلاغی هستم و این دفعه می خواهم در مورد ارتباط صحیح با هم بحث وگفتوگو کنیم.
اگر از من سوال کنند که مهم ترین عامل بد کار کردن شکرت ها وساز مان ها چی هستش؟واگر از من بپرسن مهم ترین عامل ناخوشنودی یک جامعه چیست؟ در جواب یک کلمه به شما خواهم گفت:نداشتن ارتباط سالم وصحیح!
اگر ملت ها با هم ارتباط درست داشته باشن که یکی از آن ارتباطات بازرگانی ست – صادرات و واردات – هنر – مد-غذا ست فرهنگ.اگه این ها را با هم تبادل کنند جنگی رخ نمی دهد
همه این اختلافات وهمه این دعوا و مرافعات از یک جهت اونم اینه که من نمیدون شما چی می گید و کی هستید وشما هم نمی دونید من چی هستم و چی می گوییم!
من حدس می زنم شما فلانی هستید شما هم حدس می زنید من بوکانی هستم!وبعد میگیم بله این ها اینطوریند!نه بریم بشناسیمشون با هاشون رفتار کنیم ببینیم اونا چی کار می کنندگوش کنیم.
گوش داریم اما نمی شنویم چشم داریم اما نمی بینیم.ما باید گوش کنیم وفعالانه ببینیم تا مردم چی می گویند.این ارتباط.
من خاطرم هست سال سوم دبیرستام معلمی داشتیم (مجاز نیستم اسمشون را بگم)مشاوره داشتن. که وقتی ازشون شما چه جوری به مردم کمک می کنید برای رفع وحل مشکلاتشان.ایشان جواب فوقالعاده زیبایی دادند و گفتند که وقتی مردم میاییند پیش شما ودرد دل هایشان را می گوییند اگه خوب گوش کنی در بین حرف هایشان راه های حلش هم به تو می گوییند.ولی ما فقط مشکلاتشون را بر می داریم.هر مشکلی راه حلی داره.
ارتباط یعنی این.یعنی اینکه خوب گوش کنید خوب ببینیم.و این آقا فقط گوش می کرده و وقتی هم که خالی می شدن اونم میگفت که آره شما بهتره این کار رو انجام بدهید مسئله حل میشه.و نه اینکه با فشار وناراحتی می اومده بعد که حرفاش را میگفت و خالی می شد با خوشحالی می رفت.
اگر از من بپرسند که مهم ترین علمی که به خوشبختی انسان ها کمک می کند چیست؟بدنه تردیدمی گوییم داشتن ارتباط موثر وصحیح.
بیاید یاد بگیریم و تمرین کنیم وبه فرزندانمون بیاموزیم.
بعضی ها می گوییند تایپ مال منشی هاست!ولی تایپ وسیله ارتباط .امروز با کامپیوتر کار می کنیم باید تایپ ده انگشتی را بلد باشیم.مدیر ومنشی نداره همه باید بلد باشیم.
باید اگه هنری  بلد هستیم به دیگران منتقل کنیم وافتخار کنیم به هنرمون.این ها پی ما هستن ریشه ما هستن.
به بچه ها مون یاد بدیم هنر و فرهنگ مون را.اگه کردیم – اگه بلوچیم اگه ترک و..هستیم.وبدونید که اینها وسیله ارتباط اند.
هنر فرهنگ و..را جدی بگیریم وبدونیم که این ها وسیله ارتباط اند.همین حالاهم ما از ارتباط استفاده می کنیم تا بتوانیم مطالبمون را به همدیگر منتقل کنیم.
بعضی از پدر ها وقتی دست تنگ هستند نگویید من بدبختم و... بگید ما حالا در بودجمون محدودیت داریم باید یه کم کم تر خرج کنیم حساب شده خرج کنیم صرفه جوی می کنیم می خواهیم خونه بخریم – ماشین بخریم. این ارتباط.
به بچه ها تون بگید. بعضی پدر ها خجالت میکشند به بچشون بگویند یا به همسرشان بگویند ولی بعضی پدر ها اینقدر می گویند نداریم که خودش هم به نداشتن باور کرده وفقیر می شه.
بیایید با هم ارتباط صحیح وموثری بر قرار کنیم تا زندگیمون سر شار از عشق موفقیت وثروت شود.

با تشکر جانبلاغی

 

لطفاتوجه فرمایید: کاربران و خوانندگان عزیز در صورتی که فکر می کنید این مطالب مفید هستند لطفا کپی برداری نفرمایید بلکه دوستانتان را به این سایت معرفی کنید.و اگر هم کپی برداری می کنید به خاطر احترام به حقوق نویسنده لطفا منبع آن را ذکر نمایید.

از اینکه به حقوق دیگران احترام می گذارید متشکریم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:33 http://flu.orq.ir

4.93827156444.0980840884به نام خدا
سلام دوست عزیز
دانلود رایگان کتب و جزوات و فایلهای آموزشی
فایلهای جذاب و مهیج
www.flu.ORQ.ir
www.flu.sub.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد