آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

پیامک سرا

به نام خدا

یه شاخه گل رز میتونه باغ من باشه

و یه دوست مثل تو میتونه دنیای من باشه .

فرستنده : مینا

در غریبی ناله ها کردم ، کسی یادم نکرد /

در قفس جان دادم و صیاد آزادم نکرد /

ضربه مردم چنان از زندگی سیرم نمود /

آرزوی مرگ کردم  مرگ هم یادم نکرد /

فرستنده : هژیر

برو به جهنم! چون تو فقط هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی .

فرستنده : محمد امین

من یه sms کوچیکم که از گوشی صاحبم فرار کردم ، اومدم بهت بگم :

 که اون خیلی خاطرتو میخاد، خیلی هم دوست داره !

حالا باید برگردم ... چی بهش بگم ؟؟؟

فرستنده : سارا

1 روز قشنگ ، 1 دل خوش ، 1 لب خندون ، 1 تن سالم ،

آرزوی امشب من برای فردای  توست .

فرستنده : هژیر

نمی دانم که او دانست دلیل گریه هایم را ؟  /

نمی دانم که حس کرد او حضورش در سکوتم را ؟  /

و می دانم که می دانست زعاشق بودنش مستم !  /

وجود ساده اش بوده که من این گونه دل بستم .  /

فرستنده : هژیر

شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست .

این دل با نگاهی سرد پرپر می شود .

فرستنده : محمد امین

سلامتی بچه های قدیم ، که با ذغال واسه خودشون سبیل می زاشتن تا شبیه باباشون بشن /

نه بچه های الان که ابرو هاشونو بر می دارن تا شبیه مامانشون بشن ... ؟؟!!

فرستنده : هژیر

باران بهانه بود که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی کاش ،

نه کوچه انتها داشت و نه باران بند میامد .

فرستنده : یحیی

تا آبی عشق پرگشودن زیباست ، هر لحظه به یاد تو سرودن زیباست /

منظورم از ترانه می دانی چیست ؟

یعنی که همیشه با تو بودن زیباست .

فرستنده : امید

ما در ره دوست نقض پیمان نکنیم  /

گر جان طلبید دریغ از جان نکنیم  /

دنیا گر از زیبا رویان لبریز شود  /

ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم   /

فرستنده : حسن

اگر میدانستم که آدم ها را به خاک می سپارند /

خاک می شدم تا تو را به من بسپارند /

فرستنده : محمد امین

قدرت خدا رو ببین قورباغه داره پیام می خونه .

فرستنده : اصغر

سراغ از من نمیگیری گل نازم /

نمی شناس صدای کهنه سازم  /

نمی دونی مگه این جا دلم تنگه /

نمی بینی مگه با غصه دمسازم /

سرغ از نمی گیری ، نگیر اما  /

فراموشم نکن هرگز گل زیبا .

فرستنده : امین

شیرین تر از عسلی  /

شورتر از نمکی   /

رنگین تر از خونی  /

عزیز تر از جونی .

فرستنده : مرتضی

از گلشن گلها به گلستان چه نویسم  /

من نیز غریبم به غریبان چه نویسم  /

ترسم که قلم شعله کند صفحه بسوزد   /

با این دل تنگم به عزیزم چه نویسم  .

فرستنده : هژیر

اگه خوابت اومد بیا روی چشام بخواب  /

اگه اشکم نذاشت بیا توی قلبم بخواب  /

اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم تو راحت بخواب .

فرستنده : سارا

تنها برنامه ای که تکرارش آرزوی من است ،

پخش زنده نگاه زیبای توست .

فرستنده : حامد

حکایت جالبی ست ...

فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان  را فراموش نمی کنند .

فرستنده : حامد

نوشته شده در 28/2/90 ، توسط حامد جلیلی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد