آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

پیامک سرا ۲

به نام خدا

پیامک سرا

من آن ابرم که میخواهد ببارد / دل تنگم هوای گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت / نمیداند کجا سر میگذارد

خوشا روزی که با هم مینشستیم / قلم در دست و کاغذ مینوشتیم

قلم بشکست و کاغذ در هوا شد / مگر خط جدایی مینوشتیم

آشنای شهر بارون بیا من شدم پشیمون / فکر این شکسته دل باش پشت ابرا نشو پنهون

گمانم اشک من پایان ندارد / دل دریادلان سامان ندارد

بریز اشک صداقت بر نگاهت / که خنده بر لبانم جا ندارد

دوری فقط تعبیریست که فاصله ها از ما دارند اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان.

اگر دیدی دلی تنها نشسته ، میان رنج غمها تک نشسته ، نگو آن دل چرا تنها نشسته ، بدان که دوریت او را شکسته.

دلتنگی بد نیست یادگاری از آنهایی است که دوستشان داریم. دلتنگتم.

غمناکترین ناله دلم  بهانه دیدن توست ، بگو با دل بی قرارم چه کنم؟

مینویسم د ی د ا ر
تو اگر بی من و دلتنگ منی ، یک به یک فاصله ها را بردار.

بارفیقان می نشینی

ازغریبان یادکن

این دل بشکسته راهم با

پیامی شاد کن!

نبودن هیچکس سخت نیست ، فراموش کردن یک بودن سخت است.

تو آسمون عاشقی ستاره پیدا نکنی ، مدیون اشکای منی اگه فراموشم کنی.

قسم بر جامه عشقی که از مهرت بتن دارم ، فراموشت نخواهم کرد تا جان در بدن دارم.

فراموش کردن دوستان بزرگ لطمه زدن به قانون خاطره هاست همیشه به یادتم.

رسم دنیا فراموشی است اما تو فراموش نکن ، کسی در لابه لای گذر زمان به یادتوست.

دیروز می مردند و فراموش میشدند آرام آرام ، امروز چه زود از یاد رفته ایم بی آنکه بمیریم.

تلاش برای فراموش کردن اونیکه دوسش داری مثل این میمونه که کسی رو که تاحالا ندیدی بخوای به خاطر بیاری

گاه آنقدر غرق آرزوهایت هستی که فراموش می کنی خودت آرزوی کسی هستی...

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه.

نه یادی میکنی نه میری از یاد ، به نیکی باد یادت ای پریزاد ، مرا کردی تو ای دوست فراموش ، فراموشیست رسم آدمیزاد

زمانی که مرا ندانسته به دنیا آوردند پیوسته گفتند دوست بدار و حالا که دوست دارم میگویند فراموش کن.

فریاد من از داغ توست ، اینگونه خاموشم نکن ، حالا که یادت میکنم ، دیگر فراموشم نکن.

انسان عزیزانشو فراموش نمی کنه ، بلکه به ندیدنشون عادت می کنه ، تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیرممکنه.

کاش می دانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری می شود ، و آخرین سیاه پوش که مرا فراموش می سپارد چه کسی خواهد بود تا قبل از مرگم جانم را فدایش کنم.

فریاد من از داغ توست ...
بیهوده خاموشم مکن....
حالا که یادت می کنم...
دیگر فراموشم نکن ..
همرنگ دریا کن مرا ...
یک بار معنا کن مرا...

اگر با گریه دریایی بسازم ، اگر با خنده رویایی بسازم ، اگر خنده شود در من فراموش ، اگر گریه شود با من هم آغوش ، تو را هرگز نخواهم کرد فراموش.

اگه دلت گرفت بشین به اندازه تمام دلتنگیهات گریه کن برا اینکه کسی اشکاتو نبینه ماهی کوچکی شو و به ته دریا برو دیگه نه کسی صداتو میشنوه و نه کسی اشکاتو میبینه حالا فهمیدی چرا آب دریا شوره؟

چرا غمگینی ؟ عاشق شدم.
آیا عشق شیرین است؟
بله شیرین تر از زندگی.
چرا تنهایی؟
ویژگی عاشق هاست.
لذت تنهایی چیست؟
فکر به او و خاطرات او.
چرا می روی؟
برای اینکه او رفت.
دلت کجاست؟ پیش او.
قلبت کجاست؟ او برده.
پس حتما بی رحم بوده نه؟ نه اصلا.
چرا؟ چون بازهم اورا می پرستم.

در یک دقیقه میتوان قلبی را شکست در یک ساعت میتوان کسی را دوست داشت ، در یک روز می توان عاشق شد ولی یک عمر نمیتوان کسی را فراموش کرد.

در این دنیا وفاداری حرومه / اگر خوبی کنی کارت تمومه / به هر کس من وفا کردم جفا کرد / در آخر لامروت ترک ماکرد.

کی می دونه تو قلب و دل دیونه تب عشق تو می مونه

کی می دونه تو این روزایه تنهایی دلم از غصه دوریه تو می خونه

صدای تو دما دم توگوشم نجوا می شه  ای دلبر

بهانه ای از تو برای زندگی بازم پیدا میشه آخر

کی می دونه بدون تو چه سخته لحظه هایه من

کی میدونه بدون داشتن چشمات تاریک فرداهایه من

بیا بامن ببین بی تو چه دلتنگم برای تو

بیا ای بی وفا دلبر که سخته دور از تو

پناه شونه های کی می تونه مرحمم باشه

به ضامن کدوم عاشق می شه رویا تعبیرشه

بیا امشب به خوابم تعبیر شو

بیا دوباره مرحم زخم دل بی تدبیر شو

اگه ۲+۲ = ۴ ۲H +O = آب
ابر + رعد = باران
غم
 + چشم = اشک
تنهائی + تاریکی = من
عشق + مهر = تو
پس
من - تو = مرگ !
زیاد به ارتباطش فکر نکن ، جمله آخر بچسب
 

گلها جواب زمین اند به سلام آفتاب
نه زمستانی باش که بلرزانی
و نه تابستانی که بسوزانی
بهاری باش که برویانی

برای اداره کردن خودت از عقلت استفاده کن
و برای اداره کردن دیگران از قلبت

تکیه بر دیوار کردم ، خاک بر پشتم نشست ،
دوستی با هر که کردم ، عاقبت قلبم شکــست ،
آنقدر رنج که دنیا بر دل من میکند ، بر دل هر کند ، ترک دنیا می کند...

شرکت گاز ازمشترکین تلفن همراه درخواست کرد ازفرستادن SMSهای خنک جدأ خودداری کنند، تا در مصرف گاز صرفه جویی شود!

می دونی فرق تو با موهات چیه؟
اونارو می شه اصلاح کرد، ولی تورو هرگز!

ببخشید که این موقع مزاحم شدم، قصد مزاحمت نداشتم، فقط خواستم بگم می دونی شبها که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره؟

هیچ می دونی چقدر گلی...
.
.
.
واسه دستهات ضرر داره؟ فقط از مایع ظرفشویی جام استفاده کن!

 چه غمگینانه می پیچد درون کوچه ی قلبم
صدای توکه می گفتی: نون خشکیه...!

 عشق جزیره ایست در آبهای دوردست.
خوشگلم! SMS نخون، پارو بزن!

توی جاده ی عشق  تو تنها پمپ سوختی هستی که بدون کارت سوخت بنزین می زنم!

خ تف / خ تف / خ تف

فقط می خاستم تو عالم رفاقت شیشه گوشیتو تمیز کنم .

فرستنده : مینا

این کارت شارژ رو وارد قلبت کن

*/د/و/س/ت/د/ا/ر/م/# : اعتبارتا قیامت

فرستنده : صابر

چمن قوریار داش قالار /

گوز یومولار یاش قالار /

هامی گلیب گدنده /

یوالداشا یولداش قالار ...

فرستنده : صابر

Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib

22222222222223333333333333et

(daram)

Yadet…………………….…nare.

فرستنده : هژیر

فاصله را بگو به خود ننازد که خاطره با تو بودن تمام قاصله ها را می شکند .

فرستنده : عباس

گاه یادی ، نگاهی /

آهی ، پیامی ، کوفتی /

زهر ماری ، لنگه کفشی /

بفرست دلمون گرفت .

فرستنده : احسان

هر روز خاطره ها را ورق بزن /

یادی ز من بکن /

من سطر آخرم /

یک نقطه ، یک سکوت .

فرستنده : احسان

حکایت جالبیست . فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند.

فرستنده : حامد

نوشته شده در 10/3/90  ، توسط حامد جلیلی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد