آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

قدرت اندیشه

قدرت اندیشه

پیرمردی تنها در مینه سوتا زندگی می کرد. او می خواست مزرعه سیب زمینی اش را شخم بزند

 اما این کار خیلی سختی بود. تنها پسرش که می توانست به او کمک کند در زندان بود

 پیرمرد نامه ای برای پسرش نوشت و وضعیت را برای او توضیح داد: «پسر عزیزم من حال خوشی ندارم

 چون امسال نخواهم توانست سیب زمینی بکارم. من نمی خواهم این مزرعه را از دست بدهم چون مادرت

 همیشه زمان کاشت محصول را دوست داشت. من برای کار مزرعه خیلی پیر شده ام. اگر تو اینجا بودی

 تمام مشکلات من حل می شد. می دانم اگر تو اینجا بودی مزرعه را برای من شخم میزدی. دوستدار تو پدر.» 
پیرمرد این تلگراف را دریافت کرد: «پدر به خاطر خدا مزرعه را شخم نزن من آنجا اسلحه پنهان کرده

 ام.4 صبح فردا 12 نفر از ماموران FBI و افسران پلیس محلی دیده شدند و تمام مزرعه را شخم زدند بدون

 اینکه اسلحه ای پیدا کنند. پیرمرد بهت زده نامه دیگری به پسرش نوشت و به او گفت که چه اتفاقی

 افتاده و می خواهد چه کند؟ پسرش پاسخ داد: «پدر برو و سیب زمینی هایت را بکار. این بهترین کاری بود که از اینجا می توانستم برایت انجام بدهم.» 


در دنیا هیچ بن بستی نیست؛یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت.

 

لطفا توجه کنید:! جهت دریافت 90 مقاله (رایگان) به قسمت مقالات سایت یا به آدر سایت زیر مراجعه کنید.

http://www.shahram1.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
Master.AK دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 http://www.mihancamp.com

سلام خسته نباشید وب بسیار زیبایی دارین و مطالبتون هم عالی هستند خیلی خوشم اومد
اگر مایل به تبادل لینک هستین سایت منو با عنوان .:: میهن کمپ ::. لینک کنید و بهم خبر بدین تا سریع لینکتون کنم خوش حال میشم لینکتون در سایتم باشه
با تشکر
www.MihanCamp.com

یاسر شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:12 http://yasgraphic.blogfa.com

سلام دوست عزیز ... در صورت تمایل به تبادل لینک لطفا به وبلاگ من سر بزنین ... با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد