آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

شعر و عکس ( ۲ )

به نام خدا

جان میدهم به گوشه زندان سرنوشت


سر را به تازیانه او خم نمی کنم!

افسوس بر دوروزه هستی نمی خورم


زاری براین سراچه ماتم نمی کنم.

با تازیانه های گرانبار جانگداز

پندارد آنکه روحِ مرا رام کرده است!



جان سختی ام نگر، که فریبم نداده است

این بندگی، که زندگیش نام کرده است!

بیمی به دل زمرگ ندارم، که زندگی



جز زهر غم نریخت شرابی به جام من.



گر من به تنگنای ملال آور حیات

آسوده یکنفس زده باشم حرام من!

تا دل به زندگی نسپارم،به صد فریب



می پوشم از کرشمۀ هستی نگاه را.

هر صبح و شب چهره نهان می کنم به اشک



تا ننگرم تبسم خورشیدو ماه را !

ای سرنوشت، ازتو کجا می توان گریخت؟

من راهِ آشیان خود از یاد برده ام.

یکدم مرا به گوشۀ راحت مرا رها مکن



با من تلاش کن که بدانم نمرده ام!

ای سرنوشت مرد نبردت منم بیا !



زخمی دگر بزن که نیافتاده ام هنوز.

شادم از این شکنجه خدا را،مکن دریغ



روح مرا در آتشِ بیداد خود بسوز!

ای سرنوشت، هستی من در نبرد توست



بر من ببخش زندگی جاودانه را !

منشین که دست مرگ زبندم رها کند.



محکم بزن به شانه من تازیانه را .

نوشته شده در ۱۷/۴/90 ، توسط حامد جلیلی .

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:27 http://talangori.blogsky.com

سلام

ایشالله هیچ وقت تنها نباشی



واست آرزوی موفقیت می کنم

سلام.
خیلی ممنون از دلگرمیتون منم براتون آرزوی موفقیت می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد