آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

بازنده و برنده

بازنده  

               به کسانی که از خودش قوی ترند - تکیه می کند .

              و عقده های خود را بر سر افراد ضعیف تر از خویش

              خالی می کند .

   برنده

              روی پای خود می ایستد و از اینکه دیگران 

             به وی تکیه کنند

            احساس تحمیل شدن نمی کند .

نظرات 3 + ارسال نظر
نقی لو جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:51

سلام.من در مدرسه ی توحید یکی از دانش آموزان شما بودم(کلاس 2/1)
من برای شما آرزوی سلامتی دارم
راستی دیگه سایتی وبلاگی چیزی ندارید تا استفاده کنیم

ARTIN سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:18 http://aliznews.loxblog.com

سلام.
خسته نباشید.
ایمیل این آقای میرچی رو دارید بی زحمت بدید
معلم زبانمون بود دو سال پیش اتفاقی تو اینجا دیدمش
تروخدا کمکم کنید.

دوست عزیز خیلی دوست داشتم کمکتون کنم.

ولی متاسفانه نداریم.

با عرض ژوذش از شما دوست عزیز

M.H.MIRCHI پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 http://english2000.blogsky.com

بسیار وبلاگ سالمتون منو شیفته ی خودش کرد واقعا که دست مریضاد
موفق باشید وپیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد