آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

قوه تخیل نخستین گام به سوی شکوفایی

تفکر ما بر مبنای تصاویری شکل می گیرند که در ذهن مجسم

   می کنیم و کلمات در آن نقشی ندارند ؟برای مثال وقتی می گویم گل سرخ

   حرف  گ - ل - س - ر - خ  به ذهن شما نمی آید - بلکه تصویری از گل سرخ در

   ذهن شما ایجاد می شود . تصویر ذهنی همانند یک تجربه به مغز سپرده    -

   می شود . وقتی شما تصویری را در ذهن مجسم می کنید ضمیر باطن حصول

   آن را قطعی تلقی می کند . با آن مانند تجربه ای مواجه می شود که پیشاپیش

   انجام پذیرفته است .

         مـــوفـقـیــــــت - ســــــــــــــــلامتــــــــــــــی و در مجموع

   همه توانایی های شما به این امر بستگی دارد که چگونه خود را در ذهنیت خود

   ببینید . بسیاری از افراد به خاطر شرایط نامساعد تربیتی  - تصویری ضعیف و  -

   ناتوان از خود در ذهن دارند .

       گفتن عباراتی مانند :

       من عصبی هستم

     کمرو و خجالتی هستم

    ریاضیاتم خوب نیست

   آشپزی خوب نمی دانم

  اصولا دست و پا چلفتی هستم و ... همگی نمایانگر آن است که شخص 

  دایره فعالیت خود را در ذهنش محدود ترسیم کرده است .

       فراموش نکنید شما مسئول باورها و معتقدات خود هستید .

    باورها و آموخته های نادرست را از ذهن خود بیرون کنید تا ذهنتان برای

   پذیرفتن واقعیتهای تازه آماده شود .

 محمد جانبلاغی

نظرات 1 + ارسال نظر
MINA یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:32 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

سلام ببخشیددوباره مزاحم شدم
هنوزشمامنوراهنمایی نکردید
درباره عکس ها متوجه شدم امادرباره شعرراهنمایی نکردید
من وقتی لینک میکنم مدیریت وبلاگ خودموبازمیکنه
بازم تقاضامیکنم منوبیشترراهنمایی کنید
من چه جوری شعرداخل وب شمابذارم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد