آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم

آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم

ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت

من فقط یه کم شکستم ، خوب نگام کنی همونم . . .


آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم
نظرات 1 + ارسال نظر
میثم پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:17

سلام مطالبتون زیباو انرژی بخشه ، درسته که به نظر تکراری میاد ولی تکراری خوندن چیزایی که به انسان انرژی مثبت میدن هم زیباست و کمک میکنه کم کم ملکه ذهن آدم بشه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد