آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

وقت شد باز از تو بنویسم

تمام علوم دنیا را می­دانم ولی چه فایده؟ منی که نتوانم یک دوستت دارم ساده را بفهمانم یا بفهمم حالا همه­ی علوم را هم که بدانم کجا را فتح خواهم کرد؟ می­خواهم استفاده­ی ابزاری کنم از دانسته­هایم در جهت ربودن احساسات تو و معطوف کردنشان به سمت خودم.

می­خواهی بنشینم و مقاله­یی بنویسم در باب ادبیات و در آن شرح مفصلی ارایه دهم از ادبیات ناب چشم­های تو وقتی با من چشم در چشم می­شوی و بگویم که چگونه چشم­هایم کم می­آورند در برابر بار ادبی آنها؟ مقاله­ای بنویسم از ریاضیات و بپردازم به اینکه نمودار زندگی­ام چطور در لحظه­ی ورود تو به آن انفصال قائم پیدا کرد. در ادامه هم بپردازم به اثبات هندسی زاویه­ی نگاه تو از گوشه­ی چشم که مرا می­پاید. یادداشتی از فلسفه و بیان تفصیلی اینکه فلسفه­ی آفرینش تو چه بوده و نیز بررسی فلسفی زندگی با الگو قرار دادن ماهیت وجودی تو. یادداشتی در باب عرفان و بیان رابطه­ی مستقیم­ات با سعادت. اینکه چطور وقتی به چشمانم خیره می­شوی به سعادت می­رسم. به رابطه­ی عطر تن تو با احساس نزدیکی به خدا نیز اشاره خواهم کرد. نوشته­یی با موضوع نجوم و ارایه راه­کارهایی برای رصد کردن چشم­های تو در تاریکی و پشت پنجره­ای خیلی آن طرف­تر. در مقاله­ی پزشکی هم شرحی بدهم از علل بالا رفتن ضربان قلب در اثر نگاه­های تو. مقاله­یی هم در باب آمار،  در ضمیمه­اش هم آمار مفصل و دقیقی ارائه دهم از تمام دفعاتی که چشم­هایم تو را دنبال کرد و تو در دل جمعیتی که مثل مورچه در هم می­لولیدند گم شدی. به هنر هم بپردازم و بیان کنم که چشم­های تو حتا در بزرگترین پرده­های نقاشی نیز نمی­گنجند. در گزارش هواشناسی هم هشدار بدهم که هوا پس است وقتی روی برمی گردانی از من.

نظرات 3 + ارسال نظر
چشم در چشم دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:37

در جدول کلمات متقاطع کاری می‌کنم که اسم تو به فردای من برسد و خستگی‌ام را در ستون هفت افقی قطع کند.(یه دزدی کوچولوازخودت!!!!!)

سارا شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:47

آقای زاهدی خیلی زیبا بود...

ونیزی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:38 http://myvenizi.com

خیلی قشنگ نوشته بودی آقای زاهدی. مخصوصا آن هوا پس است در گزارش هواشناسی خیلی به دلم نشست. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد