آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

هـــمــــه ی هستی در درون من است!

هـــمــــه ی هستی در درون شماست ! 

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغی وقتی تعطیلات را آغاز می کنید, در برابر آینه بایستید و به خود بگویید:

(( کسی حق ندارد این روزهای خوش را بر من حرام کند; حتی جنابعالی ))

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغی   رمز و راز دستیابی به ثروت و نعمت , آن است که ذهن را برآنچه ندارید , متمرکز نکنید واز هز فرصتی برای شکرگزاری و قدر دانی نعمت هایی که دارید, بهره گیرید.

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغی   پریشانی و اندوه خود را به همسرتان نسبت ندهید. بی همتی خود را برگردن پدر و مادرتان نیندازید. وضع مالی نامساعد خود را ناشی از اوضاع نامطلوب اجتماعی نشمارید. ناتوانایی ها را مسؤول اضافه وزن خود نپندارید. ترس های واهی و بی اساس را به دوران کودکی خودنسبت ندهید و از همه ی آنچه که علت ناکامی هایتان می دانید و ملاقاتشان می کنید, دست بشویید; چراکه اوضاع و شرایط کنونی شما, حاصل مجموعه انتخاب هایتان در طول زندگی ست.

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغیهرچیز در زندگی شما ,معجزه ای ست سزاوار ستایش و قدردانی; خواه دانه ای شن یا زنبوری برروی گل یا قایقی بادبانی یا فنجانی قهوه و... اگر دریابید که زندگی و همه چیز آن, معجزه هایی پرشکوهی هستند , دیری نخواهد پایید که با تاثیر منفی ناامیدی پی خواهید برد, چرا که درخواهید یافت شما خود, یکی از معجزه های آفرینش به شمار می آیید ; پس خود را زبون و ضعیف جلوه نخواهید

  راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغیزندگی ملال آور نیست اما شماری از مردم , کسالت را برمی گزینند و ملامت, تنها انتخاب آنان است.

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغیهرلحظه از عمر راکه به خاطر رفتارناگوار دیگران در خشم,اندوه, آزردگی و ناامیدی بگذرانید, لحظه ایست که عنان زندگی خود را از دست داده اید

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغی آنچه زنده را از مرده متمایز می کند- خواه در بین گیاهان و یادر میان انسان ها- رشد و بالندگی است.

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغی احساس گناه مفرط از رویدادی که در گذشته افتاده و کاری برایش نمی توان کرد, نتیجه ای جز تباه کردن لحظه های کنونی زندگی ندارد.

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغی درست کارترین مردم جهان , بیشترین احترام را به خود جلب می کنند; حتی اگر در برابر بیشترین بدرفتاری ه و بی حرمتی ها قرار بگیرند.

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغی اگر شما از زندگی توقع غم, اندوه و پریشانی داشته باشید, بهندرت ممکن است که زندگی هم دست رد به سینه ی شما بزند و تقاضای تان را برنیاورد.

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغی اگر دوعبارت (( خسته ام )) و (( حالم خوش نیست )) را از زندگی خود پاک کنید, نیمی از بی حالی و بیماری خود را مداوا کرده اید.

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغی شما همان خواهید شد که در تمام طول روز به آن فکر می کنید وبه هم پیوستن این روزهاست که (( سرنوشت )) شما را می سازد.

راه سبز زندگی  --- محمد جانبلاغی مقام جادویی (( زمان حال )) را دریابید که زمان یگانه و منحصربه فرد است و شما باغرق شدن در آن, فرصتی برای فکرهای مسموم و رنج آور نمی یابید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد