آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

وقتی آدم یک چیزیش میشود

آدم بعضی وقت­ها یک چیزیش می­شود، حالا دقیقا هم نمی­داند آن یک چیزی که شده دقیقا چه چیزی است که دفعه­ی دیگر پیش­گیری کند از این­که یک چیزیش بشود. همین جوری الکی می­بینی انقدر بداخلاق می­شود آدم که انگار نه انگار آدم است و یک چیزی به نام دل دارد در یک قسمتی به نام سینه. یا می­بینی یکهو انقدر خوش­اخلاق می­شود که پیش خودت فکر می­کنی طرف چیز است! مثلا یک چیزی در مایه­های اوشکول یا اسکول است!

خوب نیست آدم یک وقت­هایی یک چیزیش بشود. یعنی برای خودش بد می­شود. آدمی که تند تند یک چیزیش می­شود و فاز عوض می­کند، یکهو دیدی فازش قاطی شد و دیگر نتوانست بفهمد که دقیقا چه چیزیش شده یا بعدا چه چیزیش می­شود. شاید هم یک­دفعه در یک فازی گیر کرد و بیرون نیامد. خلاصه بگم که خوب نیست آدم یک­ وقت­هایی یک چیزیش بشود که نتواند دقیقا بفهمد چه چیزیش شده.

نظرات 2 + ارسال نظر
ب - ک دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:57

آقای جانبلاغی سلام.
من یکی دوست داشتم یه روز خیلی نارحتم کرد و دلم شکست منم بهش گفتم دیگه نمیخوام ببینمت اونم گوشی قطع کرد و فقط یه اس داد که آیا واقعا دیگه نمیخوای؟ منم نوشتم مگه واسه تو فرقی هم می کنه ؟ و تموم شد دیگه برنگشت و فهمیدم مجبود شده به اصرار مامانش با دختر خالش نامزد کنه راستش کلی غصه خوردم شکست بدی بود البته منم آدم مغروردم و دیگه حتی قبل نامزدیشم بهش نزنگیدم اما هنوز وقتی بهش فکر میکنم قلبم تند تند میزنه. حالام یکی هست که خیلی دوسم داره به نظرت من الان چی کنم؟

مومو دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:43 http://mo-mo.blogsky.com

بله
خوب نیس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد