آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

دل نوشته ها

با این که چند سطر بیش نیست اما دل نوشته ایست از این دل شکسته ام !

زمستون آه ای زمستون چقد دلتنگی عین برفی که از آسمون میاد ،،،

دل تنگی کلمه ساده اما پر معنی !

دوست دارم زمستون ...

کاش کل دنیا زمستون بود همیشه و همه جا ... !

من همین جایم همیشه با تو اما بی تو

دستامو که بو میکنم مست میشم...مست از عطر ت

صدای مهربونت رو میشنوم ...و آخر همه اینها...به یه چیزمیرسم.....

به عشق به تو.....

آره...

 اونوقت دلتنگیم بر طرف میشه...

اونوقت تو رو نزدیکتر از همیشه حس میکنم....

اونوقت دیگه تنها نیستم

خدا گوش می کنی ...

نمی دونم چم شده وقتی تلویزیون نگا می کنم یکی میمیره یا یکی گریه می کنه منم ناخودآگاه گریه ام میگیره نمی تونم جلوی خودمو بگیرم ، یا میبینم یکی با خواهرش حرف میزنه انگار که دارم از تو آتیش می گیریم ، به خدا ، دیگه طاقت ندارم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
توکلی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 http://www.midoonesti.com

به خانه ما سر بزن.
حتما مطلبی پیدا می‌کنی که به آن علاقه‌مند شوی.
یا حتی می‌توانی مقاله‌ای بنویسی و پنجره تازه‌ای برای اهل خانه باز کنی.
"می‌دونستی"

www.midoonesti.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد