آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

روش حل مسله

دریک شرکت بزرگ ژاپنی که تولید وسایل آرایشی رابرعهده داشت ، یک مورد به یاد ماندنی اتفاق افتاد

شکایتی ازسوی مشتریان به کمپانی رسید . اواظهارداشته بود که هنگام خرید یک بسته صابون متوجه شده بود که آن قوطی خالی است .

بلافاصله باتاکید وپیگیریهای مدیریت ارشد کارخانه این مشکل بررسی ، ودستور صادر شد که خط بسته بندی اصلاح گردد وقسمت فنی ومهندسی نیز تدابیر لازمه راجهت پیشگیری ازتکرار چنین مسئله ای اتخاذ نماید .

مهندسین نیز دست به کار شده وراه حل پیشنهادی خود راچنین ارائه دادند :

پایش (مونیتورینگ ) خط بسته بندی بااشعه ایکس

بزودی سیستم مذکور خریداری شده وباتلاش شبانه روزی گروه مهندسین ، دستگاه تولید اشعه ایکس ومانیتورهائی با رزولوشن بالا نصب شده وخط مذبور تجهیز گردید.

سپس دونفر اپراتور نیز جهت کنترل دائمی پشت آن دستگاهها به کار گمارده شدند تااز عبور احتمالی قوطیهای خالی جلوگیری نمایند .

نکته جالب توجه دراین بود که درست همزمان بااین ماجرا ، مشکلی مشابه نیز دریکی از کارگاههای کوچک تولیدی پیش آمده بود اما آنجا یک کارمند معمولی وغیرمتخصص آنرا به شیوه ای بسیار ساده تر وکم خرجتر حل کرد :

تعبیه یک دستگاه پنگه درمسیرخط بسته بندی تاقوطی خالی را باد ببرد .

جمله روز : هراحمقی می تواند چیزها رابزرگتر ، پیچیده تر وخشن تر کند، برای حرکت درجهت عکس ، به کمی نبوغ ومقدار زیادی جرات نیاز است . آلبرت انشتین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد