آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

کودک در یک سالگی - رفتار با کودکان

نرمش پذیری کودک

 

نکته مهم این است که کودکان انعطاف پذیرند. کودک یک ساله، آن چنان به جستجو و اکتشاف دنیای اطرافش علاقه­مند است که برایش اهمیتی ندارد از کجا آغاز کند و در کجا پایان دهد. اگر متوجه یک دسته کلید شده است، می توانید با دادن یک شی جالب دیگر، فکر او را مشفول و منحرف کنید. این نرمش پذیری فکری کودک، می تواند به شکل موثر و مفیدی از طرف والدین دور اندیش و آگاه برای رهبری فرزند مورد استفاده قرار گیرد.

  

آماده کردن خانه برای کودک سرگردان


وقتی به مادر می گویند دیگر کودک بزرگ شده است و باید گهواره یا قفس را ترک کند و آزادانه به بازی بپردازد مادر نگران است که او به خودش آسیب برساند یا خانه را به هم بریزد. اما دیر یا زود بچه را باید آزاد گذاشت تا در اتاق به راحتی گردش و بازی کند. این عمل با راه افتادن کودک اجباری می شود، زیرا نگاه داشتن و کنترل او در یک محل معین، دیگر کار ساده ای نیست. به علاوه با آزادی کودک باید آرایش خانه را تغییر دهید تا از آسیب رسیدن به کودک و خراب کردن و شکستن وسایل جلوگیری شود.

اتاق را باید طوری آماده و آرایش کنید که کودک بتواند با آزادی بازی و حرکت کند و بدون آن که عصبانی شود به وسایل مورد علاقه اش دسترسی داشته باشد. اگر در اتاق وسایل بازی کافی وجود داشته باشد کودک به اشیا منزل دست نمی زند. شکستنی ها و کتابهای مورد نیاز را از دسترس کودک دور سازید. اسباب بازی ها و لباس های کهنه و جالب را در دسترس او قرار دهید تا به جستجو و یادگیری اش ادامه دهد.

  

صرف وقت یا مهارت


علت رفتار غیر عادی کودکان را باید ابتدا در رفتار والدین جستجو کرد. اگر مادری فرزند را برای خرید همراه می برد باید وقت زیادی صرف کند تا کودک بتواند حس کنجکاوی اش را ارضا کند و به جستجوی بیشتری بپردازد.

وقتی می خواهید به کودک غذا بدهید و او در حال بازی است نمی توانید بگویید آن لذت و شادی را رها کند. در این حال باید با مهربانی، شادی دیگری را در مقابلش قرار دهید تا به سوی آن جلب شود. این شیوه را در بیشتر موارد می­توان مورد استفاده قرار داد. سرزنش و جر و بحث کودک را متوجه اشتباهش نمی کند و تغییری در عقیده او نمی دهد بلکه شما را به خود خوری و عصبانیت وا می دارد. قاطعیت و آرامش والدین به کودک نیز اطمینان و راحتی می بخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد