آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

نشانه‌های رفتاری یک تصویر ذهنی ناسالم

 دکتر جانبلاغی

۱) حسادت

۲) منفی صحبت کردن درباره خود

۳) احساس گناه

۴) ناتوانی در ادای تعارفات کلامی

۵) عدم پذیرش تعارفات کلامی

۶) اهمیت ندادن به نیازهای خویش

۷) سوال نکردن در مورد خواسته‌های خود

 ۸   )  ضعف مزاجی پایدار

۹) مقایسه خود با دیگران

۱۰) انتقاد از دیگران

۱۱) ناتوانی در پذیرفتن و لذت بردن از عواطف و محبت دیگران

۱۲) ناتوانی در بیان عواطف

۱۳) محروم ساختن بی‌دلیل خود از رفاه و آسایش و …

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:36 http://parastesh1.blogsky.com

سلام دوست گرامی شما نظر لطفتون رو میرسونید و من ممنون هستم از شما که با دقت مطالب وبلاگ رو خوندید من با تبادل لینک و همکاری مشکلی ندارم مخصوصا که وبلاگ شما مطالب بسیار عالی داره فقط عرض کنم خدمتتون من خودم نویسندگی نمیکنم ولی مطالعه بالایی دارم و مطالبم بر اساس گزیده مطالعه هایی که انجام میدم هست در پناه حضرت حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد