آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

من که تسبیح نبودم چرا چرخاندی ؟

 
 
من که تسبیح نبودم تو چرا چرخاندی ؟
مشت بر مهره تنهایی من پیچاندی

مهر دستان تو دنبال دعایی میگشت
بارها دور زدی ذهن مرا گرداندی

ذکرها گفتی و بر گفته خود خندیدی
از همین نغمه تاریک مرا ترساندی

بر لبت نام خدا بود ، خدا شاهد ماست
بر لبت نام خدا بود و مرا رقصاندی

دست ویرانگر تو عادت چرخیدن داشت
عادتت را به غلط چرخه ایمان خواندی

قلب صدپاره من مهره صد دانه نبود
تو ولی گشتی و این گمشده را لرزاندی

جمع کن، ریشه ایمان دلم پاره شده است
من که تسبیح نبودم ، تو چرا چرخاندی ؟
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شاه بنده چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:20 http://dreamlylife.blogsky.com

سلام منو غافلگیر کردید امیدوارم بتونم مطالب خوبی برای سایت شما بذارم
اولین پست رو زدم امیدوارم خوشتون بیاد
اردتمند شما شاه بنده

سلام عموجون خوش اومدی

سمانه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:31 http://parastesh1.blogsky.com

سلام خیلی وبلاگ خوبی دارید این شعری هم که گذاشتید فوق العاده زیبا بود امیدوارم موفق باشید

سلام ممنون گلم همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد