آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آیا شما هم آرزوهایی دارید که صدایتان می‌زنند؟

من آدم خونگرمی هستم و از صحبت کردن با مردم لذت می‌برم. یکی از موضوعات مورد علاقه من این است:
دنبال کردن آرزوها تا وقتی که زنده هستم.

بعضی از مردم آنقدر خود را سرگرم خانواده و کار کرده‌اند که آرزوهایشان فراموش شده است.
یکی از آرزوهای همیشگی‌ام، زندگی در یک منطقه آب و هوایی گرم در خانه‌ای دارای استخر بوده است تا بتوانم هر روز در آن شنا کنم و لذت ببرم.
بعد از بزرگ کردن بچه‌هایم و بیست و چهار سال زندگی در یک منطقه کوهستانی و سرد، سرانجام خانه کوچکی در یک منطقه گرمسیر خریدم و در آن‌جا ساکن شدم.
از آنجا که حالا در خانه آرزوهایم زندگی می‌کنم، راحت‌تر بر اهدافم در بهبود زندگی‌ام تمرکز می‌کنم تا سالم‌تر، متناسب‌تر و لاغرتر شوم.

آیا شما هم آرزوهایی دارید که صدایتان می‌زنند؟
پس جوابشان دهید.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:07 http://www.ptlajodi.blogfa.com

salam khobin? webe bahali dari age ba tabadole link movafeghi bem sar bezan o bego

مهسا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:21

خیلی عالی بود واقعا با خوندن این مقاله احساس سبکی میکنم. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد