آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

تایچی

تای‌چی چیست؟

تای‌چی یک تکیک قدیمی چینی است که ذهن، بدن و روح را با یکدیگر هماهنگ می‌کند.  در تای‌چی، افراد یک سری حرکات پیوسته را که "forms" نامیده می‌شوند، به همراه مراقبه و تنفس عمیق انجام می‌دهند. با وجود اینکه تای‌چی به عنوان یک ورزش رزمی شناخته می‌شود، امروزه بیشتر بخاطر فواید درمانی از آن استفاده می‌گردد، از جمله کاهش استرس، افزایش تعادل، انعطاف‌پذیری و حتی تخفیف دردهای مفاصل.

طبق یک افسانه قدیمی، تای‌چی در قرن سیزدهم در چین به وجود آمد. با توجه به داستان، مردی که راهب و در عین حال استاد هنرهای رزمی بود، بعد از تماشای مبارزه‌ای بین یک مرغ ماهیخوار و یک مار، تای‌چی را ابداع نمود. به نظر می‌رسید مرغ ماهیخوار به دلیل بزرگتر بودن و قدرت بیشتر، برتر است. اما حرکات سریع مار در فرار و عقب‌نشینی، او را برنده کرد. اکنون نیز در انجام تای‌چی به عنوان یک هنر رزمی، از حرکات ماهرانه برای جاخالی دادن استفاده می‌شود و نیروی حریف را بر ضد خودش به کار می‌گیرند.
تای‌چی روشی بسیار فراتر از دفاع شخصی است. به مدت صدها سال گروه‌های بیشماری از مردم در سراسر چین، حرکات نرم و دلپذیر تای‌چی را به عنوان راهی برای سالم‌ماندن، در پارکها انجام داده‌اند. امروزه، مردم زیادی در آمریکا، کانادا و اروپا علاقه‌مند به انجام این روش برای دستیابی به سلامت شده‌اند.

این روش چگونه عمل می‌کند؟

اعتقاد بر این است که تای‌چی، به عنوان بخشی از طب سنتی چین ( TCM )، نیرو و قوت بدن را افزایش می‌دهد و با به جریان انداختن انرژی "چی" یا "کی" در بدن، آرامش و تعادل را بهبود می‌بخشد. این جنبه آرامش‌بخش و تمرکزی تای‌چی است که برای کاهش استرس و اظطراب سودمند است. افرادی که به طور منظم تای‌چی را انجام می‌دهند، براستی احساس سلامتی و شادابی می‌کنند.
تای‌چی به عنوان یک ورزش هوازی، به کل بدن سود می‌رساند، قدرت ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد و تعادل و انعطاف‌پذیری بدن را بالا می‌برد.

از این روش چه انتظاری می‌توان داشت؟

شما می‌توانید تای‌چی را در کلاس یا از روی کتاب و نوار یاد یگیرید. (به خاطر داشته‌باشید اگر می‌خواهید تای‌چی را خودتان به تنهایی یادبگیرید، تجربیات و راهنمایی‌های مفید یک مربی خوب را نمی‌توانید به دست آورید.) برای انجام تای‌چی لباس خاصی نیاز نیست. لباسی بپوشید که بتوانید به راحتی به اطراف حرکت کنید. می‌توانید با کفش یا بدون کفش آنرا انجام دهید.
جلسات معمولاً با مراقبه برای آرام کردن ذهن شروع می‌گردد و با تمرینات ساده‌ای برای گرم کردن بدن و بهبود جریان گردش خون ادامه می‌یابد. شما یاد می‌گیرید که روی نقطه تانتین— به فاصله سه انگشت زیر ناف – که مرکز ثقل وجودتان است تمرکز کنید. این کار به شما کمک می‌کند آرام شده، در وجود خود مستقر شوید. تنفس عمیق شکمی، نکته کلیدی تای‌چی است. شما یاد می‌گیرید تنفس خود را با هر حرکت هماهنگ نمایید.
یک سری حرکات آرام که پشت سر هم انجام می‌شوند یک "form" را تشکیل می‌دهند. یک جلسه تای‌چی معمولی که در آن فرمهای ساده‌تر انجام می‌شود، حدود 10 دقیقه طول می‌کشد، اما فرمهای پیشرفته بالغ بر 100 حرکت است که انجام آنها بیشتر از یک ساعت زمان نیاز دارد.
انجام تای‌چی آن طور که به نظر می‌رسد ساده نیست. انجام کامل آن نیازمند تمرکز و یگانگی ذهن، بدن و روح است. انجام پیوسته تمرینات ضروری است. بسیاری از افراد تای‌چی را به طور منظم و هر روز در ساعت معینی انجام می‌دهند. ممکن است انجام تای‌چی، برای شما، در ابتدای صبح نیروبخش باشد یا تمایل داشته‌باشید بعد از برگشتن از سر کار، برای رها کردن فشارهای روزانه آنرا انجام دهید.

منافع سلامتی

تای‌چی می‌تواند به منظور حفظ سلامتی یا بهبود یک بیماری خاص به ‌کار رود. تای‌چی می‌تواند برای کمک به بیماریهای زیر سودمند باشد:

• آرتریت. با تقویت ماهیچه‌های اطراف مفصل متورم و بهبود انعطاف‌پذیری، محدوده حرکتی مفصل بدون ایجاد درد زیاد می‌شود.

• تعادل. تحقیقات نشان می‌دهد که انجام تای‌چی تعادل را در افراد مسن بهبود می‌بخشد، در نتیجه خطر زمین‌خوردن را در آنها کاهش می‌دهد.—دلیل اصلی ناتوانی و مرگ در افراد مسن.

• مشکلات گردش خون. انجام تای‌چی به قلب این توانایی را می‌دهد که با هر تپش خون بیشتری را به رگها بفرستد، در نتیجه گردش خون بهتر انجام می‌شود.

• فشار خون بالا. تحقیقات اخیر در انستیتوی پزشکی جان هاپکینز، نشان داد که تای‌چی تقریباً به اندازه تمرینات هوازی ملایم—شدید در افراد میانسال که حرکت زیادی ندارند، فشار خون را پایین می‌آورد.

• Multiple sclerosis. مطالعات مقدماتی حاکی از آن است که تای‌چی به بیماران مبتلا به MS کمک می‌کند در کنار سلامتی ذهنی، اعمال فیزیکی خود را افزایش دهند.

• استرس. با وجود مدارک محدود، برخی مطالعات نشان می‌دهد تای‌چی به اندازه مراقبه و پیاده‌روی در کاهش میزان هورمون استرس در بدن مفید است.

هشدارها

• تای‌چی برای همه سنین بی‌خطر است. با این وجود اگر شما مسن هستید، با پزشک خود مشورت کنید.
• اگر مشکل سلامتی دارید که با انجام حرکات خاصی به شما فشار وارد می‌شود، با مربی خود درمیان بگذارید.
• تای‌چی نباید در بدن شما ایجاد درد کند. اگر احساس درد کردید با مربی خود درمیان بگذارید. شما باید تمرین خود را طوری اصلاح کنید که بدون درد باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
site02 چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:52 http://www.site02.orq.ir

7889650654آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.orq.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد