آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش میکرودرم ابریشن موجب شفافیت پوست می شود

دکتر امیر هوشنگ احسانی، متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه میکرودرم ابریشن یکی از ابزارهایی است که در سالیان اخیر در بیماریهای پوستی کاربرد فراوانی دارد گفت: در گذشته برای درمان بیماری های پوستی که دارو جوابگو نبود از پیلینگ استفاده می شد، پیلینگ جهت برطرف نمودن تیرگی پوست،‌از بین بردن فرو رفتگی های جای جوش یا شفافیت پوست استفاده می شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به عوارض استفاده از روش پیلینگ و لزوم دقت نظرهای خاص از جانب پزشک، امروز استفاده از دستگاه میکرودرم ابریشن جهت برطرف نمودن مشکلات پوستی کاربرد بیشتری دارد.

معاون آموزشی گروه پوست بیمارستان رازی در خصوص نحوه اثربخشی استفاده از این روش و مکانیسم عملکرد دستگاه میکرودرم ابریشن گفت:‌این دستگاه با مکانیسمی خاص ذرات اکسید آلومینیوم را با فشار روی پوست می ریزد و از طریق واکنشی که این ذرات با سطح پوست ایجاد می کنند و توسط ساکشنی که در این دستگاه وجود دارد ذرات اکسید آلومینیوم به لایه های سطحی پوست کشیده شده و از طریق دستگاه مکنده( ساکشن) لایه های مرده و سطحی پوست برداشته می شوند.

*3 تا 5 نوبت میکرودرم موجب اثربخشی طولانی تر می شود

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: اکسید آلومینیوم در دراز مدت موجب تحریک بافتهای زیر پوست شده و کلاژن سازی و سنتز پلاسمین پوست را افزایش می دهد.

وی گفت:با انجام یک نوبت میکرودرم حداقل نتیجه مطلوب ،‌شفافیت خاص پوست است هر چند استفاده از این روش در از بین بردن لکه های پوستی اثر زیادی ندارد ولی در این روش به دلیل اینکه لایه های سطحی پوست برداشته می شود نفوذ دارو در پوست چند برابر شده و تکرار این کار برای 3 تا 5 جلسه موجب از بین بردن چروکهای سطحی،‌فرورفتگی های سطحی جای جوش می شود.

دکتر احسانی در پایان خاطر نشان کرد: فاصله زمانی برای انجام میکرودرم 2 تا 3 هفته است ولی در افرادی که دارای آکنه فعال هستند استفاده از این روش باید تا بهبودی جوشها به تاخیر بیفتد./ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد