آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

بذر نیکو

مزرعه داری بود که هر سال بهترین محصولا ت را برداشت می کرد و غلا ت مزرعه او در مسابقات انتخاب بهترین بذرها مقام اول را کسب می کرد و او در طول سال ها جوایز و مقام های زیادی به دست آورده بود. یک گزارشگر تصمیم گرفت تحقیقاتی درباره علت موفقیت مزرعه دار انجام دهد و از او و مزرعه اش گزارشی تهیه کند. گزارشگر متوجه شد که کشاورز هر سال مقدار زیادی از بذر محصولا تش را به کشاورزان همجوار می دهد تا آنها نیز همان بذرها را کشت کنند.
گزارشگر با تعجب از مرد مزرعه دار علت این عمل را سوال کرد:
چرا بذرهای مرغوبتان را که هرسال بهترین مقام را برایتان فراهم می کنند به مزرعه داران همسایه می دهید. مرد پاسخ داد: شما می دانید که گیاهان باگرده افشانی تولید مثل می کنند و باد گرده گیاهان را جابه جا می کنند. اگر گیاهان مزرعه های همسایه من از نوع نا مرغوب و ضعیف باشند، باد گرده آنها را به مزرعه من می آورد و بذرهای خوب من نیز محصول مناسبی نخواهند داد. اگر من بخواهم بهترین باشم باید سعی کنم همسایه های من نیز خوب باشند.
برای به دست آوردن موفقیت باید کمک کنم تا دوستان و همسایه های من نیز به موفقیت و آرامش دست یابند. اگر می خواهم خوشحال باشم باید شرایطی به وجود آورم تا خوشحالی به خانه های دیگران نیز وارد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد