آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

پیامی برای ازدواج موفق

روزگار شادی و فراوانی

ما انسان ها آرزو داریم که به موفقیت ها و دستاوردهای عالی در زندگی مشترک دست یابیم و این یک احساس همگانی در وجود تمامی انسان ها است. از یک سو،در وجود همه ی انسان ها  به واسطه ی نگاه ویژه ی الهی به بندگانش ، توانمندی های بزرگی برای رسیدن به خوشبختی نهفته شده است . آگاهی  از این توجه الهی به بندگان خویش ، احساس بزرگ نمایی و هدفمند بودن و تعالی و رشد دروجود انسان می کارد . شناخت انسان از خویشتن و نگاه خردمندانه ی او به زندگی در خود این پیام را نهفته دارد که خداوند به انسان قدرت بزرگی بخشیده تا به اوج خوشبختی دست یابد . اما جستجوی راه موفقیت  و خوشبختی بدون تکیه کردن به همت و تلاش و مداومت همچون قدم گذاشتن دربیابان برهوتی است که ماسه های آن بسیار سست و نرم هستند و هر لحظه این  امکان وجود دارد که در آن فرو رویم و رسیدن به خوشبختی عقیم بماند . اگر خواهان رسیدن به خوشبختی و شادی در زندگی هستید برای رسیدن به آن باید فداکاری و تلاش از خود نشان دهید .وقتی به توانمندی های خودمان اطمینان می کنیم که می توانیم یک زندگی موفق و شاد را بسازیم ، این اعتماد به نفس، باعث برکت بخشیدن به جسم وروح و زندگی ما می شود . اعتماد به خویش برای تحقق هر هدفی می تواند پایه اساسی برای ترقی و شادی درهر زندگی مشترک محسوب باشد.

 اعتماد واقعی ، بر پایه عشق بی قید و شرط استوار است .

آنچه اکنون می خواهیم باشیم ، آنچه می خواهیم داشته باشیم ، همگی به باور کنونی ما بستگی دارد . بهترین تصورات را برای داشتن یک زندگی مشترک در ذهن خود تقویت نمایید.

اولین شرط رسیدن به زندگی موفق زناشویی ، دیدن تصورات دلنشین از آینده زندگی مشترک است .

 

 رویای رسیدن به یک زندگی زیبای مشترک را همیشه در ذهن خویش مجسم کنید .

 

همیشه از یک پیوند و انتخاب درست و زیبا، صحبت کنید .  چون کلام ما ، بر آینده ی زندگی اثر گذار است .

  

باور کنید که معمار سرنوشت خوشبختی خویش هستید .

  

اگر باور دارید که یک همسر خوشبخت هستید ، همان می شوید که خود را باور دارید . چون هر چیزی را که باور کنید، همان می شوید .

 

 ترس از آینده ی مجهول و مبهم ، از عوامل یک پیوند کم بنیاد و سست است . ماهیت ترس بر این اصل استوار است ، که تو نمی توانی در آینده موفق شوی ، تو لیاقت خوشبختی را نداری ، تو نمی توانی با همسرت به تفاهم برسی و غیره . همیشه به رویدادهای زیبا و دلنشین تمرکز کنید تا شادی و فروانی به سوی زندگی شما بشتابد .

 شهامت عشق ورزیدن، یک پایه مهم ترقی و پیشرفت در زندگی مشترک است .

 

زمانی که در مقابل ترس از فقر و نداری می ایستید ، توانایی ها و انرژی شما شکوفا می شود. غلبه بر ترس ، یعنی نشان دادن شجاعت .

 

در زندگی ، از دست دادن یک موقعیت مناسب،" یک " غصه دارد ؛ از دست دادن یک ثروت مادی "یک " درد دارد ؛ ولی از دست دادن " امید"  باعث ویرانی همه گیر و دائمی درزندگی می شود . امید باعث وفور نعمت و برکت در زندگی می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد