آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

درباره سال2012 (مقاله ای به قلم محمد جانبلاغی)

درباره سال2012 (مقاله ای به قلم محمد جانبلاغی)

به نا پاک ایزد منان

چندی پیش در سایت ها و رسانه خبری در مورد قیامت و آخر زمان شنیدم.

و جالب است بدانید که دوستی جهت مشاوره به من ایمیل داده اند که استرس دارم. دلیلش هم همون آخرو زمانه.

من خیلی از این نوع تفکر برخی افراد تعجب می کنم. واقعا جای خجالت دارد. شما مسلمان باشید ولی حرف یکی از خدا بی خبر را باورکنید.

می گویند گه نسترداموس پیش گویی می کند و....

ولی شما انصافاً این را باور می کنید؟ خدای من به صراحت می گوید: فقط خداست که نهان و غیب آسمان ها و زمین را می داند. فقط خدا

 در قرآن برای آخرو زمان نشانه های وجود دارد...

من محمد جانبلاغی همین جا به شما قول99 درصدی می دهم که در سال 2012 هیچ اتفاق خواصی نخواهد افتاد.

هیچ سیاره ای به ما برخورد نمی کند هرکی این حرف را زده عسل خورد .......

شب تاریک و سرمستان و من مست          قدح از دست ما افتاد و نشکست

نکودارنده اش نیکو نگه داشت                   و گرنه صد قدح نوفتاده بشکست.

-------------------------------------------------

کسی را که یزدان دارد نگه        زبادو باران و آتش نگردد تباه

.........................

خدای عزوجل به کرات در قرآن بیان می کند که : "از حدس و گمان پیروی نکنید " از آن چه که بدان علمی ندارید پیروی نکنید "

لطفاً انسان علمی باشید، بر اساس عقل و منطق تصمیم بگیرید....

این حرف ها را عده ای  برای بازار گرمی  رواج داده اند....

شاد، موفق و پر انرژی باشید.

با تشکر از شما خواننده گرامی

دوستدارتان محمد جانبلاغی

تقدیم به شما مردم شریف  .:: مکتب زندگی ::.

نظرات 2 + ارسال نظر
عموتقی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18

سلام استاد متن شما بسیار متین وبه جا واقعا حال کردم ازاین حرفاااا فقط باعرض پوزش کلمه ظمن درمتن رااصلاح کن ممنون کوچیک شما

رسول محمدیان روانشناسی بالینی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:54

سلام کاک محمد به ره ز
امیدوارم که حالت خوب باشه من دوست یحیی کاویانی هستم .وبلاگت رو بهم معرفی کرد گفتم یه سری بزنم ببینم چطوره
خیلی واسم جالب بود که یک دانشجویه زیست شناسی اینقد به روانشناسی علاقه داشته باشه
امیدوارم در اینده موفق باشی
دوباره بهت سر میزنم

مرسی متشکرم ...

خوشحال میشم بیشتر با شما آشنا بشم

دوستون دارم

جانبلاغی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد