آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

قوانین هزارۀ جدید

۱ 9thoughts.jpg . تمام انسانها متفاوتند و باید هر کار می توانند بکنند تا متفاوت بمانند .

۲/ به هر انسان دو امکان اعطا شده است : عمل و اندیشه . هر دو به یک جا می رسد .

۳/ به هر انسان دو کیفیت اعطا شده است : قدرت و عطیه . قدرت انسان را به مقابله با سرنوشتش هدایت می کند ، عطیه او را وا می دارد بخش بهتر وجودش را با دیگران سهیم شود .

۴/ هر انسان یک فضیلت دارد : قدرت انتخاب . کسی که از این فضیلت استفاده نکند ، نفرین می شود و دیگران برایش انتخاب می کنند .

۵/ هر انسان بر دو برکت برای دانش تسلط دارد : برکت درست عمل کردن و برکت خطا کردن . در برکت خطا کردن همیشه آموزه ای وجود دارد که فرد را به راه درست هدایت می کند .

۶/ هر انسان ساختار جنسی خودش را دارد و باید بدون احساس گناه ، آن را بکار بگیرد ، اما نباید دیگران را وادار کند مشابه او عمل کنند .

۷/ هر انسانی افسانۀ شخصی خودش را دارد که باید تحقق یابد و دلیل وجودی او در این دنیاست . افسانۀ شخصی ، خود را با شگفتی به انجام یک وظیفه نشان می دهد . (تبصره : فرد می تواند مدتی افسانۀ شخصی اش را کنار بگذارد ، به شرط آنکه آن را از یاد نبرد و دوباره در زمان ممکن سراغ آن برگردد .)

۸/ هر مردی وجهی زنانه و هر زنی وجهی مردانه دارد . لازم است بر غریزه انضباط حاکم باشد و بر عینیت ، غریزه .

۹/ هر انسانی باید دو زبان را بداند : زبان جامعه و زبان نشانه ها . یکی به کار ارتباط با دیگران می آید . دیگری برای درک پیام های خداوند است .

۱۰/ هر انسانی حق دارد خوشبختی را بجوید و خوشبختی چیزی است که شاد و راضیش می کند . لزومأ آنچه شما را خوشبخت می کند دیگران را هم راضی نمی کند .

۱۱/ هر انسانی باید شعلۀ مقدس جنون را زنده نگه دارد ؛ اما مثل انسان معمولی رفتار کند .

۱۲/ تنها خطاهای غیر مجاز برای انسان ، خطاهای زیر است : عدم احترام به حقوق دیگران ، فلج شدن از ترس ، احساس گناه ، این گمان که سزاوار چیزی نیست در زندگی برایش رخ می دهد .

۱۳/ همه ادیان به خدایی واحد می رسند و همۀ آنها سزاوار احترام یکسانی هستند . ( تبصره : انسانی که دینی را انتخاب می کند ، همزمان دارد شیوه ای جمعی برای نیایش و سهیم شدن در اسرار هستی انتخاب می کند . اما او تنها کسی است که برای اعمالش در مسیرش مسئول است و حق ندارد مسئولیت اعمالش را به گردن دینش بیندازد ! )

۱۴/ انتهای دیواری که مقدس را از گجسته جدا می کند ، مشخص شده است . از حالا به بعد ، همه چیز مقدس است .

۱۵/ هر آنچه امروز رخ می دهد ، عواقب آن بر آینده و رستگاری آن بر گذشته تأثیر خواهد گذاشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد