آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

چگونه بفهمیم که یک نفر واقعا" ما را دوست دارد؟

به زبان آوردن کلمه دوستت دارم واقعا" کار ساده ای است اما ثابت کردن آن در عمل کار چندان ساده ای نیست.

اگر می خواهید متوجه شوید که فرد مورد نظرتان واقعا"دوستتان دارد یا نه ، بهتراست به جای اینکه فقط به حرفهای او اهمیت بدهید ، نشانه های دوست داشتن را در رفتارش نیز جستجو کنید.


اگر فردی وافعا" شما را دوست داشته باشد به خواسته ها و علایق شما توجه زیادی نشان می دهد. برای مثال حتما" از شما می پرسد که از زندگی تان چه می خواهید و بزرگترین آرزوهایتان چیست.


فردی که واقعا" به شما علاقمند باشد حتما" دوست دارد بداند که شما چه علایقی دارید و از چه چیزهایی بدتان می آید . وقتی یک نفر به کارهای شخصی و موفقیت و شادی فرد دیگر خیلی علاقه نشان می دهد یعتی واقعا" آن فرد را دوست دارد.


اگر فردی همیشه در شادی های شما سهیم است ، شما را دوست دارد . وقتی در یک رابطه ، حسادت و رقابت وجود ندارد یعنی هر دو نفر به یکدیگر واقعا" علاقمند هستند . کسانی که یکدیگر را دوست دارند از موفقیت و شادی یکدیگر خوشحال می شوند.


فردی که واقعا" به شما علاقمند باشد وقتی که شما یک روز سخت را پشت سر گذاشته اید سعی می کند شرایط آسایش و آرامش شما را فراهم کند. کسانی که واقعا" یکدیگر را دوست دارند در

بدترین و بهترین شرایط زندگی در کنار یکدیگر هستند و از هم حمایت می کنند.اگر فردی در زندگیت وجود دارد که در شرایط سخت در کنار توست و سعی می کند تو را آرام کند ، آن فرد واقعا" شما را دوست دارد.


اگر فردی عمیقا" به شما علاقه داشته باشد دوست دارد زمان زیادی را با شما سپری کند . برای باهم بودن لازم نیست حتما" دلیل و یا برنامه ای وجود داشته باشد کسانی که واقعا" یکدیگر را دوست دارند از صحبت کردن با یکدیگر هم لذت می برند. اگر فردی از دیدن شما واقعا" خوشحال می شود یعنی خیلی دوستتان دارد.


اگر فردی صبورانه به شما کمک می کند که مشکلات شخصی خود را حل کنید ، حتما" خیلی دوستتان دارد . اگر احساس می کنید در سخت ترین شرایط زندگی همیشه یک پشتیبان دارید ، بنابراین عشق را پیدا کرده اید.


اگر فردی حتی به جزئی ترین کارها و حرفهای شما توجه می کند و بعد از گذشت یک مدت زمان طولانی حتی کوچکترین حرفهای شما را هم به یاد می آورد ، یعنی خیلی به شما علاقمند است.


وقتی یک نفر رنگ لباسی که شما در مراسم سال گذشته پوشیده بودید را به یاد دارد یعنی شما برایش مهم هستید وکارهایی که شما انجام می دهید تاثیر ماندگاری روی او دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
asal شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:23

ممنون،فقط کمی جزیی تر توضیح دهید.

باشه چشم

منا دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:23

عالی بود مرسی

مرسی از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد