آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

سنجش سلامت زنان

مکتب زندگی / جانبلاغیپژوهشگران موفق شده‌اند برای نخستین بار جدولی را طراحی کنند که نشان می‌دهد تناسب اندام یک زن با سن خودش مناسب است یا خیر.
این جدول هم‌چنین میزانی را که یک زن از وزن طبیعی مناسب سنش فاصله دارد ،نشان می‌دهد و بر اساس آن خطر مرگ ناشی از چاقی را محاسبه می‌کند. به وسیله این روش می‌توان ظرفیت ورزشی زنان را نیز محاسبه نمود. دانشمندان معتقدند استفاده از این روش برای زنان مناسب‌تر از تست ورزش با تردمیل است
کلاس‌های ورزش در آب باعث بهبود بیماریهای جسمی و روانی زنان می‌شود
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که کلاسهای ورزش در آب در بهبود بسیاری از ناراحتیهای جسمانی و روانی موثر است.
نتایج یک پایان‌نامه کارشناسی ارشد زهرا شیخ الاسلامی از دانشگاه تربیت معلم که به “مطالعه توصیفی عوامل شرکت بانوان در کلاسهای ورزش در آب” پرداخته است، می‌افزاید: کلاسهای ورزش در آب همچنین در کاهش وزن و اندازه چربی زیرجلدی نواحی مختلف بدن بطور نسبی موثر بوده است، به طوریکه میانگین وزن افراد از ابتدا تا پایان دوره حدود سه کیلوگرم کاهش یافته است.محقق در این مطالعه توصیفی که به شکل میدانی انجام شده است، 36 نفر از بانوان شرکت کننده در کلاسهای ورزش در آب، با دامنه سنی 18 تا 16 سال را به مدت سه ماه متوالی هفته‌ای سه جلسه مورد بررسی قرار دادند.
نتایج این بررسی که با راهنمایی فریدون تندنویس انجام شده حاکیست که میانگین سن گروه مورد مطالعه 47 سال بوده که 78 درصد متاهل و 28 درصد از آنها بیش از چهار فرزند داشتند.
این نتایج نشان می‌دهد: در ابتدای دوره کلاس‌ها، مهمترین انگیزه افراد مورد برسی در کلاسهای ورزش در آب مربوط به وجود دردهای جسمانی با 40 درصد، حفظ سلامتی و نشاط 20 درصد و کاهش فشارهای زندگی و ناراحتی‌های روحی و رونی 19 درصد بوده است.
همچنین بعد از پایان دوره کلاسها، مهمترین انگیزه‌های شرکت مجدد در کلاس مربوط به بهبود دردهای جسمانی با 39 درصد،‌ حفظ سلامتی و نشاط 22 درصد و کاهش ناراحتی‌های روحی روانی 16 درصد بوده است.
این نتایج می افزاید: بیشتر افراد مورد مطالعه در قسمتهای مختلف بدن خود احساس درد می‌کردند که 86 درصد آنها در پایان دوره اظهار کردند که دردهایشان تا حدود زیادی کاهش یافته است.
همچنین 77 درصد از افراد در آغاز کلاس دارای ناراحتیهای مختلف جسمانی بودند که 58 درصد مربوط به ستون مهره‌ها و 31 درصد مربوط به ناراحتی‌های عصبی بوده است، 97 درصد از افراد در آغاز کلاس ابراز کردند که دارای مشکلات روحی هستند که در پایان دوره، مشکلات روحی و روانی 86 درصد از آنها تا حدود زیادی کاهش یافته بود
در بخش دیگری از این نتایج آمده است: 50 درصد از افراد مورد مطالعه در آغاز دره در روابط خانوادگیشان مشکل داشتند که در پایان دوره، 86 درصد از آنها روابطشان با نزدیکان تا حد زیادی بهتر شده است. در پایان دوره 70 درصد در مورد بهبود کیفی خواب، 78 درصد در زمینه افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس، 92 درصد در مورد رغبت بیشتر برای اتمام فعالیتهای ورزشی، 50 درصد احساس بهبودی در پوست صورت و بدن، 52 درصد از دردهای دوران قاعدگی یا یائسگی، این افراد تا حد زیادی بهبود یافت.
گفتنی است،‌این افراد در پایان دوره اظهار کردند که قابلیتهای جسمانی آنها در 53 درصد، اسقامت عمومی 56 درصد، سرعت 62 درصد، چابکی 67 درصد و انعطاف پذیری 78 درصد از آنها بهبود یافته بود.
این نتایج در پایان می افزاید: همچنین میانگین چربی زیرجلدی افراد بعد از پایان دوره نسبت به آغاز آن 3 درصد کاهش یافته بود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد