آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

راه های شاد کردن شوهر

 

خانم ها: زمانی که در زندگی مان دچار حرص و ولع می شویم، دیگر همه چیز از بین می رود. سعی می کنیم همه چیز را به نفع خودمان توجیه کنیم.

 

خانم های عزیز فقط شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید چطور زندگی کنید؛ یا مجبورید احتیاجتان را برآورده کنید یا حرص و ولع تان را. وقتی به سراغ برآورده کردن احتیاجاتتان می روید دیگر جایی برای حرص و ولع باقی نمی ماند. شوهر شما در برابر زیاده خواهی شما، به جای بحث کردن فقط عمل می کند. به همین علت است که همه چیز در دست شما ست.

 

البته زن هم نسبت به شوهر خود وظایف زیادی دارد و وظایف یک طرفه نیست . که به زودی در این باره هم مطلب خواهیم داشت.

 

زمانی که شوهرتان به خانه می اید

 

وقتی شوهرتان از سرکار برمی گردد به خاطر خوشحالی خودتان هم که شده با او بد خلقی نکنید. بهتر است در لحظه ورودش ...

 

با یک لبخند و یا نگاه عاشقانه و یا یک فنجان چای به اسقبالش بروید. سعی کنید مشکلات روزمره تان را خودتان حل کنید. نه این که او را نیز رگبار مشکلات کوچک و بی اهمیت قرار دهید. یک همسر خوب زنی است که مشکلات کوچک را خودش حل کند و تنها در حل مشکلات بزرگ و آن هم پس از چند ساعت استراحت از شوهرش کمک بخواهد. این را ملکه ذهنتان قرار دهید:

 

از وقتی که شوهرتان به خانه آمد تا حدود 90 دقیقه ی هیچ حرف ناخوشایندی به او نگویید. همسرتان را زیر رگبار مشکلات کوچک و بی اهمیت روزمره تان قرار ندهید.

 


مراقب وسوسه های شیطانی باشید

 

زمانی که در زندگیمان دچار حرص و ولع می شویم، دیگر همه چیز از بین می رود. سعی می کنیم همه چیز را به نفع خودمان توجیه کنیم.

 

خانم های عزیز: فقط شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید چطور زندگی کنید؛ یا مجبورید احتیاجتان را برآورده کنید یا حرص و ولع تان را. وقتی به سراغ برآورده کردن احتیاجاتتان می روید دیگر جایی برای حرص و ولع باقی نمی ماند. شوهر شما در برابر زیاده خواهی شما، به جای بحث کردن فقط عمل می کند. به همین علت است که همه چیز در دست شماست.

 

در ارتباط با زندگی زناشویی باید نکته هایی را باید اموخت

 

همیشه مشکلاتتان را به دور از بچّه ها به همسرتان در میان بگذارید.

 

همیشه سعی کنید غذاهای موردعلاقة شوهرتان را تهیه کنید.

آیا تا به حال سیب بی عیب و نقصی دیده اید؟ مطمئن باشید که هیچ مردی هم کامل و بی عیب نیست پس با آن اوضاع بهتره به جای بهانه گیری به خاطر داشتن چنین شوهری به خود ببالید.

 

تا آنجا که می توانید بر اعصابتان مسلط باشید.


در مواقعی که شوهرتان عصبانی است، سکوت کنید.

 

سالگرد ازدواجتان را همیشه به خاطر بسپارید.

 

در حضود مادرتان مراقب رفتارتان با شوهرتان باشید.

 

 

بهترین روش برای فهمیدن غذای مورد علاقه شوهر

 

از زمان بسیار قدیم، همیشه عمده ترین مشکل زن ها این بود که نمی دانستند که غذای مورد علاقة شوهرشان چیست.ماجرا از این جا شروع می شود. زنی که خیلی نگران غذای شوهرش بود، هر روز صبح ساعت 6 از خواب بیدار می شد و بهترین غذا را برای شوهرش آماده می کرد تا در وقت است او راحت کاری اش از خوردن غذای او لذّت ببرد. اما شوهرش هیچ نظری دربارة غذاهایی که او با دقّت زیاد آنها را تهیّه می کرد، نمی داد. زن جوان می دانست کمه همه همکاران شوهرش مجبورند غذایشان را از رستوران های نزدیک شرکتشان تهیّه کنند.

 

بلاخره یک روز صبح فکری به ذهن زن جوان رسید و چند تکه سیب زمینی سوخته را در ظرفی گذاشت و آن را برای ناهار به شوهرش داد. ساعت 6 بعد از ظهر بود، زن جوان بی صبرانه منتظر برگشتن شوهرش بود. به محض اینکه زنگ خانه به صدا در آمد،زن جوان با عجله به طرف در رفت و به محض اینکه در را باز کرد شوهرش با عصبانیّت گفت: این چه غذایی بود که به من دادی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد