آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

عشق پنهانــــــــی

یک شبی مجنون نمازش راشکست / بی وضو درکوچه لیلی نشست

عشق آنشب مست مستش کرده بود/ گفت یارب ازچه خوارم کرده ای

برصلیب عشق دارم کرده ای / خسته ام زین عشق دلخونم مکن

من که مجنونم تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگرنیستم / این تو و لیلای تو من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم / دررگت پیدا و پنهانت منم

سالها باجورلیلا ساختی / من کنارت بودم و نشناختی  

محمد جانبلاغی

نظرات 3 + ارسال نظر
آسمان یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:43 http://http://ayandeyeensan.blogfa.com/

سلام


عشق پنهانی ؟؟؟
نه.....

اما من : عشق را آشکارا عاشقی می کنم

اما من عشقم را با هزاران جلوه و با هزار بهانه : به رُخ همه می کشم

شاید من تنها انسان زمینی باشم :
که معشوق م را آشکارا و در برابر چشم دیگران عاشقی می کنم

آشکارا در برابر چشم همه ی اهل زمین او را در آغوش می گیرم
و عاشقانه با او در باران قدم می زنم

شاید من تها انسان زمین ام :
که حاضرم معشوق م را به تمام اهل زمین نشان بدهم و

عشقم را به آدم قصه های عاشقانه ام با تمام اهل زمین " قسمت " کنم

شاید اگر اهل زمین عشقبازی را از مثل من از خدا یاد بگیرند
و مانند من : عاشقی کنند :

تمام عشق ها " پاک " باشد و تمام " عاشقی ها " مُجاز


برات آرزوی سربلندی و موفقیت می کنم

مرسی

مهسا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:20

با من دوست میشی از اون لحاظ

مهسا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:19

آقا این چه قیافه ایه مثل میمون میمونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد