آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

همیشه، بازنده بودن هم مزایایی دارد!

 

شاید از خودتان بپرسید خواندن چنین موضوعی چه فایده ای دارد، زیرا من می خواهم موفق شوم. به هر حال، بدانید که آگاهی از چگونه بازنده بودن دو مزیت دارد:

 

1- شما می توانید درست متضاد این کارها را انجام دهید.

 

2- می توانید عملکردتان را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این کارها را انجام نمی دهید.

 

جیم ران از اینکه انسان های شکست خورده همایشی برگزار نمی کنند، بسیار متأسف بود و می گفت: «وقتی کسی را می بینید که چهل سال از عمرش را هدر داده است؛ به او بگویید که اسرارش را برای شما بازگوید و از او بپرسید که چه کارهایی انجام می دهد، چه مطالبی می خواند، چه غذاهایی می خورد، با چه افرادی ارتباط دارد، زمان فراغتش را چگونه می گذراند، کدامیک از برنامه های رادیویی یا تلویزیونی را دنبال می کند و چه نشریه ای را می خواند. به نظر شما چنین اطلاعاتی ارزشمند نیست؟ به این اطلاعات پی ببرید و بکوشید هیچ یک از آنها را انجام ندهید.» این راهکار به راستی فوق العاده است.

10 راهکار ویژه برای بازنده بودن

1- هیچ هدفی برای خود تعیین نکنید: خود را برای تعیین هدف و برنامه ریزی برای دستیابی به آن به زحمت نیندازید. فقط هر روز صبح از خواب برخیزید و حدس بزنید که می خواهید وقتتان را چگونه بگذرانید.

 

2- فقط راحتی و آسایش را جستجو کنید: برای پیشرفت باید تلاش کرد و خود را به مخاطره انداخت. پس آن را فراموش کنید و در عوض راحتی را برگزینید.

 

3- از شکست فرار کنید: بهترین راه برای پرهیز از رنج، سختی و شکست، این است که به طور کلی از تلاش دست بردارید.

 

4- تا می توانید، بخوابید: اگر نمی خواهید کارهای بسیاری را انجام دهید؛ بهترین راهکار این است که بیشتر بخوابید.

 

5- از رویارویی با سرزنش های دیگران بپرهیزید: اگر هرگز مسوولیتی را نپذیرید و در مسیر رشد و پیشرفت گامی برندارید؛ در این صورت هیچ کس نمی تواند سرزنشتان کند.

 

6- خود را توجیه کنید: دیدگاه شما در هر لحظه باید تایید شود. اجازه ندهید مخالفت های دیگران بی پاسخ بماند. همیشه خود را توجیه کنید.

 

7- همواره مراقب باشید: همیشه در حالت دفاعی باشید و به هیچ کس اعتماد و محبت نکنید. شاید این افراد به شما آسیب برسانند. بنابراین دور قلبتان دیواری بلند بکشید.

 

8- همواره به باختن بیندیشید: اگر انتظار داشته باشید که بازنده می شوید، ناامید نخواهید شد، اینطور نیست؟ با پردازش توقعاتی بزرگ، خودتان را به مخاطره نیندازید. وقتی انتظار دارید که موفق شوید و رویدادهای خوبی در زندگیتان اتفاق بیفتد؛ تنش و فشاری بسیار بر شما وارد می شود. بکوشید هر چه زودتر تسلیم شوید، در این حالت تنش و فشار وارده بر شما کاهش می یابد.

 

9- تا می توانید، حرف بزنید: اغلب با صدای خود، داستانتان را برای دیگران بازگو کنید؛ زیرا فرقی نمی کند که موضوع گفتگوی تان چیست.

 

10- اجازه ندهید دیگران آرامشتان را از بین ببرند: ارتباط با اعضای خانواده، دوستان و آشنایان به تلاش و جانفشانی نیاز دارد. گاهی باید کارهایی ویژه انجام دهید یا سخنانی را بشنوید که با خواست شما هماهنگی ندارند؛ بنابراین چرا باید خودتان را به زحمت بیندازید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد