آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

خودارضایی در آقایان متاهل

مسئله مهمی که اغلب افراد در مورد آن ناراحتند مسئله خودارضایی در آقایان متاهل است. این مسئله برای خانم ها بسیار ناراحت کننده و در واقع باعث کسر شان آنهاست.

به همین دلیل بسیاری از آقایان درصورت اقدام به خودارضایی سعی میکنند این موضوع کاملا از دید همسرشان پنهان بماند. خود ارضایی در آقایان متاهل سبب آسیب کانون خانواده شده و محبت زوجین را کم می کند .


وقتی مرد در دوران مجردی به عمل ناپسند خودارضایی عادت و در واقع اعتیاد پیدا می کند از نظر روحی و روانی در دوران ازدواج نیز لذت خروج منی با خودارضایی برایش از رابطه سالم جنسی با همسر بیشتر است و همین مسئله سبب می شود زن این برداشت را داشته باشد که مرد او توجه و علاقه ای به او ندارد . اگر چه عدم علاقه و وجود مشکلات حانوادگی می تواند خود سبب این مسئله شود .

براى ترک یک عادت بد، حتماً باید به سراغ عادت خوب رفت و آن را جانشین عادت بد نمود. در مورد عادات بد جنسى باید درست در همان ساعاتى که انگیزه آن در مبتلایان تولید مى‏شود به سراغ برنامه خاصى مانند ورزش، تفریح، رفتن پیش دوستان و بطور کلى بیرون آمدن از خلوت و تنهایی بود .

اکنون که شما به لطف خدا به زشتی این عمل پی بردید عزم خود را جزم نمایید و دامن همت به کمر زده از نیرو و اراده جوانی استفاده کنید و به صورت جدی این عمل را ترک کنید. به این منظور:

1- سعی کنید همیشه پیش از خواب مثانه خود را تخلیه کنید و شب‏ها هنگام خواب با همسر خود شوخی کنید حالا با گفتن کلمات محبت امیز و فکاهی و نوازش همراه با ابراز محبت جوری که طرف مقابل را تحریک کند . توجه داشته باشید که اگر هر دو نفر زوجین یا یکی از انها به خود ارضایی عادت کرده باشند زمان می برد از این راه به هم راغب بشوند ولی کاملا جواب گو می باشد به شرط اینکه همراه با نگاه مثبت زوجین ، اراده برای درمان ، تلقین و رغبت به همدیگر باشد .

 

2- هرگز شکم خود را بیش از حد معمول پر نکنید بلکه اگر تا چند لقمه دیگر جای دارید از غذا دست بکشید.



3- از پوشیدن لباس‏های تنگ و چسبان (به خصوص لباس زیر ) اجتناب ورزید البته این دستور العمل تا موقع بهبودی سفارش می شود و بعد از بهبودی کامل روال طبیعی زندگی با همسر تان را از سر بگیرید .



4-هرگز در حمام به طور کامل لخت نشوید مثلا در حالی که هنوز زیر شلوار به پا دارید قسمت فوقانی بدن خود را بشویید. از لیف و صابون زدن به اندام جنسی خود که باعث تحریک آن می شود بپرهیزید.مطمئن باشید

صرف تماس آب وصابون با اندام جنسی بدون دست ورزی برای بهداشت آن کفایت می کند و تا حد امکان تنها به حمام نروید – همراه با همسرتان یا فرزندتان به حمام بروید و در همه حال خدا را ناظر برخود ببینید.



5- هرگز فکر گناه را به ذهن خود راه ندهید و از تصور و تخیل امور جنسی و شهوانی سخت پرهیز کنید.



6- از خواندن، شنیدن، نگاه کردن به امور و تصاویر شهوت زا دوری کنید.



7- از نگاه کردن و دست‏ورزی به اندام جنسی خود پرهیز کنید.



8 - هیچ‏گاه تنها در یک مکان نباشید تا فرصت و زمینه گناه از بین برود.



9- برای تخلیه انرژی زاید بدن به طور منظم و زیاد ورزش کنید.



10- هیچ‏گاه بیکار نباشید و همیشه برای مشغول ساختن خود به فعالیتی مطلوب و مثبت برنامه داشته باشید- کل سازی ، سرمه دوزی و منجق دوزی ، خیاطی و... -



11 - روزه تربیتی بگیرید، یعنی به خدای منان بیشتر در ارتباط باشید و سعی کنید با همسر خود همراه باشید و با تلقین از بودن در کنار همسرتان و روابط کلامی وجنسی با همسر خود احساس لذت ببرید .



12- هرگز به نامحرم نگاه نکنید، حتی اگر به ارتباط کلامی با آنها مجبور باشید.



13- با جنس مخالف رفتار متکبرانه داشته باشید. هرگز با روی باز و نرمی با آنها برخورد نکنید.



14- هرگاه افکار جنسی به ذهن شما حمله ور شد ذهن خود را مثلاً با بستن یک کش به مچ دست خود و کشیدن و رها کردن آن از آن افکار منصرف کنید. به خود هشدار دهید.



15- به بدی این گناه و عواقب آن بیاندیشید .



16- به محض لغزش فوراً توبه کنیدو هرگز از رحمت خدا مأیوس نباشید و بدانید رحمت خدا از گناه شما بزرگتر است.



17- سعی کنید که به مرور دفعات این عمل را کاهش دهید .



18- قرآن زیاد بخوانید و در معانی آیات آن تفکر کنید.



20-در مجالس مذهبی، دعا و توسل و موعظه زیاد شرکت کنید.



21- از کتبی که جنبه موعظه و بیدارگری قلبی دارد بهره بگیرید و مقید باشید در روز چند ساعت به مطالعه اینگونه کتب بپردازید . برای مثال مجموعه کتاب‏های شهید دستغیب توصیه میشود به خصوص کتاب گناهان کبیره، قلب قرآن، ایمان، قلب سلیم و معاد و….



22- اوقات فراغت خود را با مطالعه، ورزش، زیارت، عبادت و عیادت از نزدیکان و... پر کنید.



23-به معاد و قیامت فکر کنید.



24- ذکر لاحول ولا قوة الا باللَّه را زیاد بر زبان جاری سازید.



25- استمنا منافاتی با نماز خواندن ندارد و اگر خدایی نکرده هر روز هم این کار را می کنید با غسل و تیمم حتما سعی کنید عبادت‏های خود مانند نماز و روزه و... انجام دهید . این کار به نوبه خود تاثیر به سزایی در ترک این عمل دارد .



26- از محیطهای آلوده، سخت دوری کنید و بیشتر وقت خود را در کتابخانه بگذرانید و بیعلت در خیابان‏های آلوده پرسه نزنید .



27- بعد از موفقیت در ترک حتی به طور موقت خود را تشویق نمایید . مثلا اگر یک روز توانستید استمنا نکنید جایزه ای به خود بدهید ( مثلا یک بستنی یا هر چه که دوست دارید ) . اگر این مدت بیشتر شد این روند را ادامه دهید .



28- هرگز به رو نخوابید.



29- خود ارضایی در افراد متاهل گاه منجر به کاهش روابط زناشویی با همسر و نارضایتی وی از زندگی زناشویی می شود که دراینصورت به این افراد توصیه می‌شود این عمل را نخست در حضور همسر خود انجام دهند و در گام بعدی اجازه دهند همسرشان این کار را برایشان انجام دهد تا آرام آرام یاد بگیرند که توسط همسر خود ارضاء شوند و دیگر به خودارضایی روی نیاورند.



30- به افرادی که به این عمل عادت کرده‌اند پیشنهاد می‌کنیم جدول هفتگی تنظیم کنند و به عنوان مثال اگر هفته ای 3 بار مرتکب این عمل می‌شود با خود قراری بگذارند که در هفته بعد این عمل را به 2 بار در هفته کاهش دهند وبه همین ترتیب آن را به صفر برسانند و اگر احیانا در روند کار موفق نبودند و عود وجود داشت بدون احساس شکست و ناتوانی در ترک خودارضایی تلاش دوباره‌ای را آغاز کنند و بدانند که با توکل به خدا می‌توانند موفق باشند. ضمن این که هرگونه نگرانی درباره گذشته و این‌که این کاری که قبلا انجام داده‌اند اکنون یا در آینده ممکن است به توانایی جنسی و باروری آنان لطمه زده باشد بی‌مورد است.

اما نکته قابل توجه این راهکارها وقتی نتیجه می بخشد که هر چه دقیق‏تر به آن عمل شود. زمان نتیجه آن بستگی به شرایط و خصوصیات افراد دارد، ازاین‏رو پیگیر زمان نتیجه نباید بود. فقط انرژی شما صرف عمل به دستورها شود.





به فرموده قرآن: و مِن آیاته أنْ خلق لکم مِن أنفسکم أزواجاً لتسکنوا إلیها از نشانه های خدا این است که از جنس خودتان همسرانی برای شما آفرید تا در کنار آن ها آرامش بیابید . (روم،(30)آیه 21)

زن مایه آرامش خاطر مرد و مرد مایه ارامش زن است آرامش زن و مرد در اثر ازدواج از این جا ناشی می‌شود که این دو جنس مکمل یکدیگر و مایه شکوفایی و نشاط و پرورش یکدیگرند و هر یک بدون دیگری ناقص است.

طبیعی است که باید میان یک موجود و مکمل وجود او چنین جاذبه نیرومندی وجود داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد