آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

احساس خوشبختی

تمامی زوج‌های جوان انتظار دارند پس از ازدواج همچنان روابطشان گرم و صمیمی مانند سابق بماند. این اتفاق برای تعدادی از زوج‌ها خواهد افتاد و هیچ‌گونه رمز و رازی وجود ندارد، بلکه آنها بسادگی یاد گرفته‌اند که زمان را برای همسر خود اختصاص داده و در آن زمان به او کاملا توجه داشته باشند.



به یاد داشته باشید این کار را باید هر روز انجام دهید و اگر تنها بعضی اوقات این‌گونه رفتار کنید، مطمئنا جواب نخواهید گرفت. حقیقت این است که ازدواج و ادامه زندگی مانند یک باغ بزرگ است. اگر شما به این باغ عشق، محبت و علاقه نشان دهید مانند این است که آن باغ نور خورشید و باران کافی داشته و سرشار از شکوفه‌های زیبا و رنگارنگ می‌شود که شما از دیدن آن لذت می‌برید و احساس خوشحالی می‌کنید. خبر خوب این که در هر ارتباطی بویژه در ارتباط میان زن و شوهر قدم‌های ساده، کوچک و شاید از نظر بعضیها بیاهمیت می‌تواند نتایج بزرگی در برداشته باشد. چند روش ساده می‌تواند به شما کمک کند تا عشق را همیشه در زندگی زنده و سبز نگه دارید.


حداقل روزی یک بار از همسرتان تشکر کنید. مطمئنا از همه (دوستان، اقوام و ...) وقتی برای شما کوچک‌ترین کاری انجام می‌دهند تشکر می‌کنید،‌ اما آیا برای کارهایی که او برایتان انجام می‌دهد نیز همین کار را می‌کنید؟ وقتی صبح از خواب بیدار شدید و دیدید همسرتان صبحانه را آماده کرده است، از او تشکر کنید. بدون این‌که از همسرتان خواسته باشید زباله‌ها را بیرون ببرد و او این کار را انجام داده است. حتما به خاطر کارش از او قدردانی کنید. هیچ وقت فکر نکنید او وظیفه‌اش را انجام داده و نیازی به تشکر کردن نیست.

همسرتان را ستایش کنید. همسر خود را برای انجام دادن کارهایی هرچند کوچک و جزیی ستایش کنید. اگر او یک کار جزیی و کوچک را به نحوی انجام می‌دهد که شما دوست دارید بویژه وقتی در جمع اقوام و دوستان هستید کارهای خوب او را یادآوری و از او تشکر کنید. مطمئن باشید کارهای وبی که شما انجام می‌دهید، به خود شما باز خواهد گشت.

به قول‌هایتان عمل کنید. عمل نکردن به حرف‌هایی که می‌زنید، اتحاد و یکپارچگی را در این ارتباط از میان می‌برد و همچنین باعث می‌شود همسرتان دیگر به شما اعتماد نکند. بنابراین بهتر است به جای قول دادن به او بگویید به من اجازه بده کمی راجع به این موضوع فکر کنم.

بکوشید در تجربه‌های یکدیگر شریک شوید. به او نشان دهید چه چیز و چه کاری شما را خوشحال می‌کند و شما از انجام دادنش لذت می‌برید و به او اجازه دهید او نیز در این کار با شما شریک شود. این کار‌ به هر‌دونفر کمک می‌کند تا انعطاف‌پذیرتر از قبل باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد