آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت


در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزادانه مرد. 

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت   

***********************

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزادانه مرد.

***********************

انسان مجبور نیست حقایق را بگوید ولی مجبور است چیزی را که می گوید

حقیقت داشته باشد


***********************


"خدایا چگونه زندگی کردن را به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت

***********************


"تهمت و دروغ"را دشمن سفارش میدهد و منافق میسازد و عوام فریب پخش میکندو عامی آن را میپذیرد

***********************

  خدایا شهرت منی را که میخواهم باشم قربانی منی را که: میخواهند باشم نکن .

 ***********************


"زمانی مصاحبه گری از معلم صداقت و صمیمیت دکتر علی شریعتی پرسید :
به نظر شما چه لباسی را به زن امروز بپوشانیم ؟
دکتر علی شریعتی در جواب گفتند : نمیخواهد لباسی بدوزید و بر تن زن امروز نمائید .

فکر زن را اصلاح کنید او خود تصمیم میگیرد که چه لباسی برازنده اوست"

***********************


انسان به اندازه ای که به مرحله انسان بودن نزدیک می شود ،

احساس تنهایی بیشتری می کند.

***********************


انسان عبارت است از یک تردید. یک نوسان دائمی. هر کسی یک سراسیمگی بلاتکلیف است.

***********************


خداوندا من با تمام کوچکی ام, یک چیز از تو بیشتر دارم و آن هم خدایی است که من دارم و تو نداری

***********************


هر کس بد ما به خلق گوید                   

ما چهره به دل نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گوییـم

 تا هر دو دروغ گفته باشیـم !

***********************


خدایا هر که را عقل دادی ، چه ندادی؟ و هر که را عقل ندادی ، چه دادی؟؟؟

***********************



با شیطان هم داستان شدم, تا در برابر هیچ آدمی, سر تسلیم فرود نیاورم.

***********************


هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود ، چیزی یاد نگرفتم . . .

***********************

مادرم میگفت عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب؛

 هزار شب است پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام

***********************

گاه گاهی به یادت غزلی می خوانم

تا نگویی که دلم غافل از آن عهد و وفاست

خوب رویان همه گر بادل من خوب شوند

خوبِ من، با همه خوبان, حساب توجداست!

***********************

یه مرداب برای بدست آوردن یه نیلوفر سالها میخوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره پس اگرکسی رو دوست داری برای داشتنش حتی شده سالها صبر کن

***********************

  بزرگترین اقیانوس آرام است

آرام باش تا بزرگترین باشی

***********************

 خوش به حال مسافرکش های میدان آزادی

 هر روز آزادانه فریاد میزنند : آزادی، آزادی....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد