آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

روانشناسی مخ زنی.. این یک وبلاگ طنز نیست

چگونه بر ترس نزدیک شدن به خانم غلبه کنید 
 

مثل اینکه همچنان دوستان در پیش قدم شدن برای شروع مکالمه با خانم مطلوبشون احساس مشکل میکنند، چرا که به جز ایمیل نیما ایمیل های دیگه ای در همین مورد داشتم. پس بحث امروز رو به همین موضوع اختصاص میدم.

 

من بعد از بکار بردن تمامی روشهای مخ زنی متوجه شدم که ساده ترین اونها مؤثر ترین اونهاست.

ببینید دوستان؛ این مرحله، یعنی مرحله شروع گفتگو بر خلاف ظاهر ترسناک و سختش، فوق العاده ساده و راحته.

مهم اینه که اون رو سخت نگیرید و از ترس ضایع شدن یا اینکه خانم داد و فریاد راه بندازه برای خودتون مانع درست نکنید.

یه تمرین ساده برای غلبه بر ترس اینه که از همین فردا هر خانمی رو که میبینید جلو برید سلام کنید و بدون مقدمه خاصی محترمانه به خانم پیشنهاد آشنایی بدید.

معمولا خانمها در این موارد جواب منفی به شما میدند. بارها این تمرین فوق العاده ساده اما مؤثر رو تکرار کنید تا ترستون بریزه. از شما چیزی کم نمیشه، حق ادامه زندگی هم ازتون گرفته نمیشه! 

 

اما نکته فوق العاده مهم اینه که این تمرین خوبیه برای موارد بعد.

 

مگه شما وقتی میخواهید آدرس بپرسید خانم سر شما داد میزنه و میگه که چرا از من آدرس پرسیدی؟!

حالا هم هیچ فرقی نداره، شما دارید محترمانه به خانم یه پیشنهاد میدید، نه متلک زننده ای میگید و نه با حرفهاتون به شخصیت خانم اهانت میکنید، پس خانم هیچ دلیلی برای عصبانی شدن نداره.

 4

به یاد داشته باشید مهمتر از کلماتی که به زبون میارید نحوه ی بیان و زبان تن هستش. اگه انقدر خجالت زده میشد که عرق میکنید، نمیتونید مستقیم تو چشم خانم نگاه کنید و دائم نگاهتون رو از چشمهای خانم میدزدید، به لکنت زبون میافتید یا... توصیه میکنم اول تمرین کنید.

جلوی آینه بارها صحنه سازی کنید و خانم رو تصور کنید که در مقابل تلاش شما برای باز کردن سر صحبت مقاومت میکنه و شما با روشهایی که از وبلاگ مخ بزن یاد گرفتید سعی میکنید که از سد تدافعی او بگذرید.

از افراد با اعتماد بنفس برای افزایش اعتماد به نفستون الگو بگیرید.

بعضی از این الگوها مجریهای صدا و سیما از جمله آقایان فرزاد حسنی، عادل فروسی پور و احسان علیخانی هستند.

اگر بخوام از بازیگران مثال بزنم سیاوش خیرابی مخصوصا بازی جالبش و پرروگریهاش در فیلم «دلنوازان» در مقابل همون خانمی که بعدا با هم ازدواج کردند(اسم خانم رو یادم نیست) هستش.

فردای روز خواستگاری با اینکه جواب رد گرفته بود زودتر از اون خانم که اون زمان مدیر آژانس بود و به راحتی میتونست اخراجش کنه، در دفترش حاضر شد و نه تنها خودش رو شوهر آینده ش معرفی کرد، بلکه براش تعیین تکلیف هم میکرد که باید چجوری رفتار کنه!

 

خانمها عاشق اینگونه اعتماد بنفس اند.

 

همونطور که قبلا گفتم من اهمیت نمیدم که خوشگل، خوشتیپ یا پولدار هستید یا نه، چون اینها ملاک اصلی برای ایجاد جذابیت در خانمها نیستند.

من فیلمهایی از صحنه های واقعی مخ زنی در مکانهای عمومی از بعضی اساتید این رشته دارم که شما با دیدنشون شوکه میشید چرا که گاها این اساتید اصلا حتی قیافه یا تیپ معمولی هم ندارند!

شاید باور نکنید که بارها خانمهای جذاب از من پرسیدند چطوری میتونند مخ آقای مطلوبشون رو بزنند و وقتی ملاکهای فرد مقابل رو ازشون میپرسم فقط توقع دارند که طرفشون کسی باشه که بتونند بهش اعتماد و تکیه کنند.

تعداد کمتری از این خانمها پول و ظاهر آنچنانی براشون مهمه (و البته من اون خانمهایی رو که ملاک اصلیشون در  انتخاب مسائل ظاهریه هرگز برای دوستی و ارتباط توصیه نمیکنم.)

خانمها از شما به عنوان یک تکیه گاه در درجه اول میخوان که خودتون باشید، نه یه پولدار ظاهری یا شخصیتی مصنوعی.

قبلا گفتم باز هم میگم؛ به دست آوردن هر چیز با ارزشی هزینه و بهایی داره پس توقع نداشته باشید که بدون زحمت به کیس ایده آلتون برسید.

پس از همین امروز اقدام کنید و در اولین فرصت مناسب قدم بردارید و پیشنهادتون رو بدید.

 

در مطالب بعدی میگم که بعد از شروع مکالمه چی بگید.

پس تا اون موقع آماده سازی و تمرین رو در برنامه روزانه تون قرار بدید.

 

یادتون باشه؛

همه ما پسر های خوبی هستیم پس لیاقت خانمهای خیلی خوب رو هم داریم.

 

در پایان، نکته مهمی که لازم به توضیح میدونم اینه که بگم این وبلاگ به منظور کمک به شما عزیزان راه اندازی شده و در واقع ادامه کار وبلاگ مستقیما به خود شما بستگی داره.

در صورتی که در نظر دهی و طرح سوال، فعالانه عمل کنید من هم دلیل و انگیزه کافی برای ادامه کار خواهم داشت. در غیر این صورت من این طور برداشت میکنم که وجود وبلاگ خیلی مفید نیست و انگیزه ای برای ارائه مطالب جدید نخواهم داشت.

 

منتظر سوالاتتون هستم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرشاد پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 22:44

سلام
من میخام بدونم چطور باید به دختری که همیشه با مامان باباش میاد و میره شماره بدم
مخشو زدم اونم راضیه.

حسین شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:30

سلام
خیلی جالب بود

محسن شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:24

سلام
مطالبه خوبی بود
فقط ی سوال:
من قدم کوتاهه حدودا 163 هستم
چقدر توی مخ زدن تاثیر داره؟؟؟؟؟؟

تراویس دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:05 http://travisbickle.blogsky.com/

آقا استفاده کردیم.

سرویس فضانت دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:58 http://fazanet.ir

سلام علیکم دوست عزیز
خسته نباشی
لطفا یک دقیقه وقت بگذارید و تا آخر بخوانید
از شما دعوت میشود تا به عضویت سرویس اشتراک فایل و تصویر فضانت در آمده و از آن استفاده کنید .
این عضویت کاملا رایگان بوده
اگر از دست آپلود سنترهای دوروزه خسته شدید به عضویت فضا نت آمده و از آن لذت ببرید .
امکانات سایت :
اختصاص 10 گیگابایت فضای دائمی و رایگان جهت آپلود فایل و تصاویر
لینک مستقیم به عکس ها و فایل های متنی
سرعت بسیار بالای آپلود و دانلود
آپلود هر فایل تا حجم 500 مگابایت
بدون محدودیت دانلود روزانه
ابزار آپلود بسیار جذاب
مدیریت آسان فایل ها و پوشه ها
ارائه آمار ترافیکی به کاربران
و بسیاری امکانات دیگر
فقط کافی است به عضویت فضانت در آمده و فایل آپلود کنید
در ضمن شما از اولین کسانی هستید که دعوت میشوید ! به اولین عضویت ها به قید قرعه جوایزی داده خواهد شد .
در ضمن اگر امکان دارد ما را با نام آپلود سنتر رایگان لینک کرده و اطلاع دهید
با تشکر مدیریت فضانت
http://fazanet.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد