آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند

یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست.

به گزارش جوان پارسی، امان الله قرائی مقدم با اشاره به نتایج تحقیق بر روی پسرانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با دوست دختر خود داشتند، اظهار داشت: در این تحقیق ۵۰ پسری که در دوران تجرد رابطه جنسی داشتند،‌بررسی شدند.

نکته جالب در تحقیق این بود که آنها اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با دختری که رابطه جنسی با او داشتند ازدواج کنند.


وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی می‌تواند پس از ازدواج به همسر خود خیانت کند و مخفیانه از همسر با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد.

برای قربانیان تجاوز جنسی چه کنیم؟

تجاوز و سوءاستفاده جنسی از تجربه‌های به شدت آسیب‌زایی است که می‌تواند زندگی فرد را در منزل، محل کار و مدرسه به شدت مختل کند و تاثیرهای منفی روی روابط بین فردی با دوستان، اعضای خانواده، همکاران و در صورت تاهل، روابط جنسی و عاطفی با همسر داشته باشد...

با دکتر غلامحسین قائدی، روان‌پزشک و عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد، درباره عوارض روانی چنین تجربه‌ای حرف زده‌ایم و از او خواسته‌ایم توصیه‌هایی به قربانیان و نزدیکان آنها داشته باشد تا بتوانند از شدت این عوارض روانی بکاهند.

ادامه مطلب ...

گزارش بی بی سی از صنعت فیلم های مستهجن

بی بی سی»، بدون اشاره به تأثیر مخرب و فساد غیر قابل انکار این فیلم ها، برای بازیگران آن دل سوزاند و نوشت: «صنعت فیلمسازی بزرگسالان این روزها به سختی می‌تواند با تولیدات رایگانی که اینترنت در دسترس همگان قرار می‌دهد رقابت کند و ستارگان فیلم‌های پورنو نیز باید راه‌های جدیدی برای رقابت و جلب مشتری پیدا کنند.» 

به گزارش جام نیوز؛ به نقل از سایت «بی بی سی فارسی»، صنعت فیلم های پورنو، دچار رکود شده است. علت این رکود، فیلم هایی است که در سایت های اینترنتی به آسانی و رایگان در اختیار مردم است و دیگر کسی پولی بابت این فیلم ها پرداخت نمی کند.

بی بی سی در ادامه گزارشش با یکی از بازیگران این فیلم ها که از وضعیت موجود ناراضی است، به گفتگو پرداخت.
وی از این که بازیگر این فیلم هاست، راضی نیست.

ادامه مطلب ...

فیلم های مستجهن با نوجوانان چه می کند؟

در این مطلب قصد داریم شما را با دلایل هرزه نگاری و پیامدهایی که این پدیده می تواند بر روی کودکان و نوجوانان داشته باشد، آشنا کنیم. در پایان نیز چند راهکار برای والدین خواهیم داشت. 

مجله سپیده دانایی: دستیابی به تصاویر و فیلم های غیراخلاقی یا همان هرزه نگاری در سنین پایین، یعنی کودکی و نوجوانی، امروزه، آن هم با توجه به فناوری های جدید مانند اینترنت، از مباحث بسیار جدی و نگران کننده است که خانواده ها وسایر اقشار فرهنگی و فرهیخته جوامع، به خصوص متخصصان علوم رفتاری و روانشناسان را به چالش کشیده و نگران ساخته است.

ادامه مطلب ...

عذرخواهی از همسر قبل از سال جدید

 

مکتب زندگی...محمد جانبلاغی

اگر به آرامی در مورد موضوعی بحث می کنید و همسرتان به یکباره صدایش را بالا برده و از کوره در می رود کافی است به طرفش رفته و محبت تان را به او نشان دهید. همه ما آدم ها گاهی اشتباه می کنیم، گاهی دل یکدیگر را ناخواسته می شکنیم و این پایان موضوع نیست بلکه باید این اشتباه را جبران کنیم. 

عذر خواستن یکی از موثر ترین روشهایی است که می تواند آتش معرکه را در خانواده خاموش کند و جو آرامی را دوباره به خانه تان بر گرداند.مخصوصا در این روزها که به عید نزدیک می شوید و اگر با هم قهر باشید تعطیلات بدی را تجربه می کنید. 
 
اما عذر خواهی هم مانند هر کار دیگری ،چم و خم های مخصوص به خود را دارد مانند:
ادامه مطلب ...

کودکان تیزهوش و پراستعداد

*مقالات محمد جانبلاغی لطفا برای دریافت مقلات  از گزینه save target as ... استفاده نکنید.

*مقالات محمد جانبلاغی این مقلات قبلا در فروشگاه های .:: مکتب زندگی ::. قرار داشتند ولی بنا به دلایلی دیگر در فروشگاه قرار نمی گیرند.  
 مکتب زندگی  ... جانبلاغی

موضوع: کودکان تیزهوش و پراستعداد(روانشناسی)

نویسنده: کمال مولودزاده

منبع: مکتب زندگی

حجم فایل: 451 KB

نوع فایل: PDF

   «جهت دریافت فایل لطفاً به ادامه مطلب مراجعه فرمایید»»

 

  

 

ادامه مطلب ...

آیا من هیپنوتیزم می شوم ؟

وقتی  زِرو موستل، بازیگر، به خاطر جراحت ساق پا تحت عمل جراحی قرار می گرفت، به دلایل پزشکی امکان بیهوش کردن او وجود نداشت. به جای آن تصمیم گرفته شد از هیپنوتیزم استفاده شود. برنامه اجرا شد و عملی چند ساعته انجام گرفت.
 اخباری  از این قبیل نظرات مثبت مردم نسبت به هیپنوتیزم  را به خود جلب می کند و بسیاری از اشخاص امیدوار می شوند تا به کمک هیپنوتیزم بتوانند مشکلات خود را حل کنند. اما بررسیهای به عمل آمده نشان می دهد که تنها معدودی از بیماران به سراغ هیپنوتیزم می روند. 

ادامه مطلب ...

ایمیل طنز

دیشب ایمیل هایم را چک(بررسی) می کردم و به سوالات جواب میدادم(سوالات مشاوره) این ایمیل رو برام فرستاده بودن خوندمش خوشم اومد گذاشتم اینجا... خداییش باحاله..!!

-----

دیدین بعضیها که عادتشونه رو چمن که نشستن
همینجوری چمن هارو میکنن
لامصـــبا اینا یه غیر از کودک درون یه بُز درونم دارن

-

یه سری لذت ها هم مختص ایرانه. مثلا یه پول پاره‌پوره رو یجوری به یه راننده‌ای، بقالی… بدی ازش خلاص شی. آدم احساس پیروزی می‌کنه..

-شلوار رنگی میپوشی بپوش ...
ولی خدایی دیگه کفش زرد و شلوار قرمز و پیراهن سبز و باهم نپوش :|
اسمارتیز که نیستی :)

-

بچه که بودیم وقت فیلم دیدن کنترل ویدیو دست پدرم بود اونم تا فاصله مرد و زن از یه گوسفند کمتر میشد میزد میرفت جلـــو.. دستشم کند بود, تا میومد دوباره پلى کنه نصف فیلم رفته بود.
خلاصه اینکه سرتونو درد نیارم, ما تایتانیکو تو 20 دقیقه دیدیم!

-


-

مکالمه من و بغل دستیم تو تاکسی : - آدامس نعنایی داری ؟ - آره . . . .... . . . . . . . . - یه دونه بخور ...! :))))


-

آیا میدانستید انسانهایی که بیشتر عمر میکنند . . . . . . . . . . . . دیرتر میمیرند ؟!! نه خدایی می دونستید؟؟؟ :))))


تا حالا دقت کردی وقتی کباب با برنج میخوریم 90% حواسمون به اینه که هردوتاش باهم تموم شه..!!!

۶.۵ میلیون دختر در انتظار ۵.۹ میلیون پسر مجرد

رئیس انجمن مشاوره سازمان نظام روانشناسی گفت: در حال حاضر تعداد دختر‌های مجرد 6.5 میلیون نفر است و تعداد پسرهای مجرد 5.9 میلیون نفر و تمایل دخترها به ازدواج با پسرهای کم‌سن‌تر واقعیتی است که در حال افزایش است. 

شکوه نوابی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: یکی از معضلاتی که در حال حاضر در ازدواج وجود دارد بالا رفتن میانگین سن خانم‌ها است. میانگین سنی مردان مجر در طول 10 سال اخیر 1.7 سال افزایش داشته در حالی که طبق آمار میانگین سن خانم‌های مجرد 4 تا 5 سال بیشتر شده است.

ادامه مطلب ...

مشاوره؛ گره‌گشای مشکلات خانواده

دریافت خدمات مشاوره‌ای نقش بسیار مهمی در کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی و مشکلات نوجوانان و جوانان در جامعه و خانواده دارد و می‌تواند بخش قابل توجهی از آنها را برطرف کند. 

ادامه مطلب ...