آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

یه وقت زشت نباشه؟ طنز سری3

 

میگم یه وقت زشت نباشه ترقه بندازیم زیره پای دختره همساده..بترسه ..یکم مارو فش بده ماهم بخندیم !!!

  ***


یه وقت زشت نباشه داداش من زنگ می زنه واسش دیکته می گن
اونوخ ما هم سن اونا بودیم خودمون می نوشتیم بعدم بیست می دادیم به خودمون
بچه های بزرگ نما بودیم ما
لایک کنید دیگه پست اولیم دیگه #@

***

می گم یه وقت زشت نباشه من نمی زارم خواهرم ساپورت بپوشه

***

میگما یه وقت زشت نباشه
.
.
.
.
.
.
.
.
این حس درون من تاحالا به من راست نگفته...
لامصب همش گند میزنه...

***

یه وقت زشت نباشه . گودزیلای همسایمون معدلش شده 19.50 خودشو تو خونه حبس کرده !؟
من هم سن اون بودم معدلم شد 13 تا خونه با کیف روپایی زدم

***

میگما...
یه وقت زشت نباشه من با صفر هایی که گرفتم منظومه شمسی درست کردم!...
:}

***

یه وقت زشت نباشه من با این سن هنوز نمیدونم ژانبون مرغ دقیقا کجای مرغه؟؟!

***

میگم یه وقت زشت نباشه من با ۲۰ سال سن هنوز تا حالا مسافرت نرفتم اثن این مسافرت چی هست که همه عید میخوان برن؟

***

میگما یه وقت زشت نباشه من مخاطب خاص ندارم که کلیپس بزنم با هاش برم پارک توبرف بستنی بخورم !!!!!!!!!!

***

میگما ی وخت زشت نباشه ما از الان داریم با هم هماهنگ می کنیم ک دیگه کم کم دانشگاه و بپیچیم بریم واسه تعطیلات عید .....

***

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد یوسفی یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:36 http://sarin.blogfa.com/

بسیار عالی بود.
ممنون که به وبسایت من سرزدید.

متشکرم از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد