آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

سوءمصرف ترامادول بررسی می شود

نخستین کنفرانس ویژه یک روزه کنترل سوء مصرف ترامادول اول اسفند در مرکز قلب تهران برگزار می‌شود.
آذرخش مکری، دبیر علمی نخستین کنفرانس کنترل سوء مصرف ترامادول در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: مصرف بی‌رویه ترامادول که طبق آمارهای موجود از سال 80 تا 86 به 4 برابر افزایش یافته موجب نگرانی جامعه پزشکی شده است؛ بر این اساس طبق دستور وزیر بهداشت، کارگروهی در این زمینه تشکیل شد که نتایج دستاوردهای این کارگروه در کنفرانس ویژه یک روزه کنترل سوء مصرف ترامادول ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: این کنفرانس در راستای کنترل سوء مصرف داروی ترامادول، معرفی داروهای جایگزین و نیز بررسی جنبه‌‌های مختلف درمانی، فرهنگی و اجتماعی داروهای مخدر با همکاری معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، مرکز ملی مطالعات اعتیاد، دفتر تحقیق و توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران، کمیته راهبردی داروساز‍‌ی بیمارستانی و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی مرکز ملی مطالعات اعتیاد افزود: از محورهای این همایش می‌توان به فارماکولوژی ترامادول، جایگاه مواد مخدر سبک در عرصه اعتیاد و ترک اعتیاد و بررسی جایگاه درمانی ترامادول اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای کنترل تجویز، فروش بدون نسخه در داروخانه، معرفی روند تحت کنترل درآوردن داروها، مشکل جنسی و مواد مخدر، جایگاه ترامادول در ترک اعتیاد، بررسی عوارض بالینی و اثرات اجتماعی سوء مصرف ترامادول و معرفی داروهای جایگزین ترامادول با احتمال سوء مصرف کمتر از دیگر محورهای این کنفرانس به شمار می‌رود.
مکری در پایان گفت: در نخستین کنفرانس ویژه یک روزه کنترل سوء مصرف ترامادول 20 سخنران به ارائه راهکارها و مطالعات خود در زمینه کنترل سوء مصرف ترامادول می‌پردازند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد