آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

سلام دوستان من فاطمه نعمتی هستم و قراره از این به بعد تو این وبلاگ فعالیت داشته باشم امیدوارم به یاری خداوند متعال بتونم به سلامت روانی جامعه به عنوان عضو کوچکی از همین اجتماع کمک کنم.

اینم برای شروع:

نظرات 2 + ارسال نظر
امین یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:28

من پسری 24 ساله وشاعل هستم.دریک شرکت تجاری کار می کنم.قصد ازدواج دارم ولی دودل هستم.
نمیتونم ونمیدانم که چگونه با یک خانم رابطه برقرا کنم به بهش پیشنهاد ازدواج دهم.
به فرض،،، فرض کنید من شما را با یکی از دوستانتان در دانشگاه ، در پارکی، در نمایشگاهی و ... می بینم.واز شما خوشم اومده چطور باید با شما به عنوان یک خانم ارتباط برقرار کنم و به شما بگم گه قصد ازدواج کردم؟
لطفا کمکم کنید.

سلام. ازدواج امر مهمی در زندگی هر انسانه شما باید ابتدا به درون خودتون مراجعه کنید و ببیینید ایا به بلوغ عقلی رسیدید؟ هدفتون از ازدواج رو مشخص کنید و خصوصیات همسر دلخواهتون رو یادداشت کنید البته باید بدونید هیچ فردی کامل نیست و بر اساس این ها فرد مناسب رو انتخاب کنید و اگر پیدا کردید میتونید صادقانه به خود شخص یا دوستش نیت پاکتون رو بگید و پیشنهاد بدبد که با آگاهی والدین تا حدودی با هم آشنا بشید و انشاالله وبه یاری خدا زندگی سرشار از عشق و محبتی رو آغاز کنید. امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم اگر سوال دیگری دارید در خدمتم.

مهسا شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:42

خییییییییییییلی سایت خوبی دارید..

خوشم اومد

ممنون مهسا جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد