آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

رعایت 7 نکته بسیار مهم که در هنگام بگومگوهای زناشویی


**یک هشدار بسیار مهم ! عدم موفقیت در ارتباط درست در اینگونه مواقع ، باعث بروز بسیاری از مشکلاتی است که منجر به طلاق می شود.

تفاوت های بسیاری در طرز برقراری ارتباط بین زنان و مردان وجود دارد ، اما حتی اگر شما و همسرتان روابط موفقی داشته باشید ، باز هم در مواقع استرس زا ممکن است در برقراری ارتباط با مشکلاتی روبرو شوید. بنابراین ، اینگونه مواقع برقراری ارتباط درست از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، چرا که عدم موفقیت در ارتباط درست در اینگونه مواقع ، باعث بروز سوءتفاهم ها ، جریحه دار شدن احساسات ، احساس تنهایی ، و انزواطلبی می شود و روابط همسران را به کدورت می کشاند . برای مقابله با بروز چنین مشکلاتی ، راه های زیر را پیشنهاد میکنیم :  

1- تا حد امکان به خود مسلط باشید و آرامش خود را حفظ کنید.
در استرس های شدید ، ممکن است اضطراب داشته باشید ، عصبانی شوید، بترسید ، یا غمگین شوید(یا همه اینها و حتی بیش از اینها) و همسر شما هم حال و روزی بهتر از شما نداشته باشد. داد و بیداد کند ، لحن عصبانی و تند حرف زدن شما میتواند در همسرتان هم چنین احساسی را تقویت کند و حتی او را برای دفاع از خود وادار به تقلید رفتار شما نماید.

2- احساس خود را در کمال احترام ابراز کنید.
همسرتان را برای احساسی که دارید سرزنش نکنید. برای مثال ، بجای اینکه بگویید: "تو منو با دیر اومدن هات روانی میکنی! اینقدر بی مسئولیتی حتی زحمت یه تماس هم به خودت نمیدی بگی من دیر میام! " از این جمله استفاده کنید:"وقتی دیر میکنی و با من تماس نمیگیری بگی دیر میرسی نگران میشم." به احساسات همسرتان هم احترام بگذارید.

3- مهارتهای خوب گوش کردن را تمرین کنید.
بدون اینکه حرف او را قطع کنید ، به او گوش کنید و برای اینکه از درک درست منظور او مطمئن شوید ، با عبارات خودتان حرف او را تکرار کنید.

4- اگر لازم میبینید ، با هم بیرون بروید.
اگر شما و همسرتان خیلی آزرده اید و نمیتوانید با احترام و آرامش به گفتگو ادامه دهید ، قدری به خود استراحت دهید. وقتی هردو آرام‌تر شدید ، به ادامه مکالمه برگردید.

5- درباره خوبی ها هم مانند مشکلات صحبت کنید.
فراموش نکنید از همسرتان با رفتار و با کلام تان تشکر و قدردانی کنید. به او ابراز علاقه کند و به او بگویید دوستش دارید. مهارتهای ارتباطی غیر کلامی مانند در آغوش کشیدن و گرفتن دست او را حتما به کار گیرید.

6- گاهی نظر مخالف را بپذیرید.
گاهی همسران باید برای تصمیم به انجام دادن یا انجام ندادن کاری با هم به توافق برسند؛ مثلا ممکن است در یک بحران مالی ، لازم است برای فروش یک قطعه طلا به توافق برسند. در سایر مواقع هم خوب است که با هم به جمع بندی مشترک برسید اما گاهی تلاش کنید بدون توافق با همسرتان ، به نظرات او احترام بگذارید و نظر مخالف او را پذیرا باشید.

7- همیشه با هم گفتگو کنید.
برخی دوست دارند در مواقع استرس زا ، عقب نشینی کنند و افکار و نگرانی های خود را بروز ندهند؛ اما مردم با این کار اغلب در روابط خود دچار استرس مضاعف می شوند. راههای ارتباطی خود را باز نگه دارید و درباره موضوعات مشکل ساز با هم تبادل نظر و گفتگو کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد