آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

ملاک ازدواج،بررسی مهمترین ملاک های ازدواج که باید در نظر بگیرید

مکتب زندگی 

ملاک ازدواج و مهمترین ملاک های ازدواج:ازدواج یکی از مهمترین مقوله های زندگی هر فردی است.بسیاری از جوانان در شک و شبهه ی فراوان برای تصمیم گیری درباره ی ازدواج و تعیین شریک زندگی خود هستند.در مساله ازدواج و انتخاب شریک زندگی ملاک های ازدواج و دانستن مهمترین ملاک های ازدواج کمک به سزایی خواهد کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ملاک های ازدواج با مکتب زندگیهمراه شوید:

مهمترین ملاک های ازدواج:والدین و اصالت خانوادگی

بعضی اوقات شاید مبهوت ثروت و ظاهر فرد بشید بدون اینکه در نظر بگیرید در چه خانواده ای بزرگ شده . همیشه انگیزه افراد از عملشون مهمتره البته این به این معنا نیست که همیشه به افراد مظنون باشیم .

اینکه این آقا پسر و یا دختر خانم تو چه خانواده ای و با چه اهداف و انگیزه هایی بزرگ شدند خیلی مهمه چرا که این انگیزه ها در زندگی شما تاثیر مثبت و منفی خودشون رو خواهند گذاشت. چه بسا ثروت این خانواده و این فرد از راه های نامشروع و غیر قانونی تامین میشده و همینطور ممکنه والدین به لحاظ فقر فرهنگی شون نتونستند نقش موثری رو تربیت و فرهنگسازی در فرزندانشون ایفا کرده باشند. اینجاست که نه پول بدرد شما میخوره و نه شخصیت اون فرد.

 

  

مهمترین ملاک های ازدواج:ظاهر فرد (پوشش و قیافه)

شاید خانواده با فرهنگی باشند ولی اون فرد به لحاظ نوع پوشش یا قیافه مورد پسند شما نباشه. چه بسا با وجود تفاهم فرهنگی و اعتقادی و مالی نتونید اون ظاهر و قیافه رو در دراز مدت تحمل کنید و ناخوداگاه دچار اختلاف بشید.

 

  

مهمترین ملاک های ازدواج:مسائل اعتقادی

وقتی میگن مسائل اعتقادی خواه ناخواه ذهن افراد به سمت واجبات و محرمات میره. شاید نماز خوندن و نخوندن افراد براتون مهم نباشه ولی مسلما براتون مهمه که با صمیمی نشه و رفتاری از خودش نشون نده که باعث تحریک طرف مقابل بشه بدون شک نوع برخورد و روابط اجتماعی یکی از مسائل مهم اعتقادی افراد .

 

مهمترین ملاک های ازدواج:اخلاق و منش

گاهی تعریف ما از خوش اخلاقی و بد اخلاقی هم با هم فرق میکنه.بعضی افراد برخوردای توهین امیز به همسرشون رو طبیعی میدونن.زن سالاری و مرد سالاری تاثیرات منفی زیادی میتونه در زندگی شما داشته باشه

 

مهمترین ملاک های ازدواج:روابط فامیلی و اجتماعی

بالاخره هر کس به نوعی با اطرافیانش رابطه داره. اگر شما فرد برون گرایی باشید و همسرتون درون گرا مسلما به مشکل بر میخورید چون رنجش همسرتون در دراز مدت عواقب منفی در برخواهد داشت.

 

مهمترین ملاک های ازدواج:روابط مالی و اقتصادی

شما اهل صرفه جویی و پس انداز همسرتون اهل ولخرجی و برز و بپاش.مسلما نمیتونید از پس خواسته هاش بربیایید و با یه همچین ادمی زندگی کنید.ولخرجی برای هر فرد تعریف خاص خودش رو داره . همه اهل پس انداز نیستند.تجملات و استفاده از زیور آلات برای تمام خانم ها یکسان نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:54 http://ashghaneh93.blogfa.com

خیلی وب آموزنده ای داری موفق باشی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد