آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

چه زمانی به مشاوره برای ازدواج نیاز داریم؟

طبق گفته مشاوران بسیاری از زوج ها به جای کمک گرفتن از افراد متخصص بیش از حد صبر می کنند و این باعث بدترشدن اوضاع میشود.
خیلی کم پیش میاد که ازدواجی دچار بحث و ناراحتی نشه. گاهی جروبحث ها اینقدر طولانی هستند که برای جلوگیری از فروپاشی به کمک یک مشاور حرفه ای نیاز است. اما همسران جوان چگونه باید زمان مناسب برای کمک را بفهمند؟
طبق گفته Bethany Sutton مشاور ازدواج و خانواده، روابط میتونه بسیار سخت باشه. درواقع واقعیت اینه که ازدواج سخت است و شما همیشه در حال بررسی آن هستید.


 او گفت بحث واختلاف نظر است که انتظار میرود، آنها اجتناب ناپذیرند. نوشته ای روی میز او بود که میگفت ۵۰ سال اول زندگی سخت ترین سال های آن است که آن یاداوری برای همسران جوان است که بدانند راه سختی درپیش دارند.
Sutton می گوید شما درباره مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره قبل از طلاق زیاد شنیده اید. اما سالهای زیادی مابین آن وجود دارد. آنچه که من فهمیدم این است که مردم برای مشاوره دیر میان و مشکلات ساخته شده اند.
او مردم رابرای مشاوره درباره موضوعاتی که آنها را ناراحت میکنه دعوت میکند و همچنین صحبت درباره موضوعاتی که همسران جوان تجربه آن را نداشته اند. هرچه فعال تر باشید بهتر است.
او همچنین گفت مشاوره ازدواج با مشاوره های دیگری که شما برای سلامتی و حفظ جان خود میکنید تفاوت زیادی ندارد.ما به دندان پزشک مراجعه میکنیم برای حفظ زیبایی و سلامت دندان هایمان.ما خودروی خود را برای گرفتن نفت تغییر میدهیم. چرا به مشاوربرای جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده مراجعه نکنیم؟
او می گوید اولین قدم برای مراجعه به مشاور ممکن است ترسناک و یا اضطراب آور باشد.او میگوید ریشه ترس، ممکن است احساس آسیب پذیری شما باشد و هنوز مشکلات در زمینه خدمات بهداشت روانی وجود دارد اگرچه تا حدی کاهش یافته باشد.
مردم فکر میکنند گرفتن مشاوره به معنای شکست آنهاست و تاثیر بدی روی آنها به عنوان یک همسر یا پدرومادر میگذارد. اما برای من نه تنها نقطه ضعف نیست بلکه نقطه قوت نیز میباشد.
او گفت معمولا یک آخرین مورد که باعث تحقق مشکل میباشد وجود دارد.
یک حاثه اخیر، یک مبارزه قابل توجه و یا لحظه ای آگاهی باعث میشه که بگویند این موضوع است که بسیار جدی است.

اجتناب از کناره گیری
Sutton میگوید مسائل رایجی که مردم میخواهند روی آن تمرکز کنند، مهارت های ارتباطی و حل تعارض است.
او میگوید که بیشتر مردم این مشکلات را دارند اما آنها درباره احساسات اساسی خود صحبت نمی کنند چرا که میترسند باعث شروع دعوا بین دوطرف شود، کار من ایجاد یک محیط امن و قابل اعتماد است.
بجای کناره گیری از برقراری ارتباط درباره احساسات، Sutton به صداقت هرچه بیشتر تشویق میکند حتی اگر باعث آسیب احساسی شود. ما تا قبل از بهتر شدن اوضاع به سوی آن میرویم.
هدف این است که برای درک چگونگی پویایی در روابط، تداوم الگوهایی که زوج هارا از هم جدا میکند، دریابیم.
یک راه متداول پیگیری و یا کناره گیری است. یک شخص کاملا عصبی وارد میشود و دیگری برای جلوگیری از دعوا کناره گیری می کند. وقتی که شخص آرام تر بیشتر کناره گیری میکند، شخص دنبال کننده بیستر عصبانی میشود.

نظرات 2 + ارسال نظر
کوثر جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:10 http://dokhtariaz-jenssokot.blogfa.com

وب جالبی داری دنبالت میکنم دنبالم کن

مرسی

سجاد جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 http://sinoflove98.blogfa.com/

سلام به نظر من سن ازدواج 22 یا حداکثر23 باشه

بله سن ملاک هست ولی مهمتر از سن عددی سن بلوغ هست..
باورکنید بعضی ها100 ساله هستند اما عقلشون،سن عقلی(بلوغ عقلی) به یه فرد 10 ساله هم نمی رسد وبلعکس داریم 20 ساله اندزه یه عالم 100 ساله میدونه..
باز مرسی از نظر خوبتان آقا سجاد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد