آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

عذرخواهی واقعی

یک عذرخواهی واقعی

3 بخش دارد


1. متاسفم!

2. تقصیر من بود!

3.برای جبرانش چه کاری میتوانم بکنم؟


اغلب ما بخش سوم را فراموش میکنیم!


درموردش فکر کنید...


 

نظرات 2 + ارسال نظر
جانبلاغی یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:05 http://jmp.blogsky.com

خانم نعمتی این کد جستوجوی شما در گوگل هست..

http://www.google.com/search?q=%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87+%D9%86%D8%B9%D9%85%D8%AA%DB%8C+%28%D9%85%DA%A9%D8%AA%D8%A8+%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C%29&hl=en&gbv=2&oq=&gs_l=


راستی نظر شما در باره جابه جای صفحات سایت را میتونید بگید؟لطفا

مثلا جدید ترین یادداشت ها بیاد بالای صفحه ای که مطالب را نوشته ایم..

اینظور......

جدیدترین یادداشت ها..
-چگونه عذرخواهی کنیم
- و...
-----------------------------
اینم مطالب تست
نوشته های سایت

سلام. منظور من هم همین بود یادداشت های جدید بیاد اول صفحه که نظر خواننده رو جلب کنه.

محمد یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:54

پیام زیبابود
مرسی

ممنونم @-}--

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد