آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

زندگیتان را همین امروز متحول کنید

 

ما می توانیم انتخاب کنیم تا سفت و سخت باقی بمانیم ، با تغییر مبارزه کنیم و مثل گذشته باشیم . ویا ما می توانیم چشم خود را باز کنیم و واقعیت را ببینیم و به سوی افق های جدیدی قدم برداریم .

هر یک از ما دارای پتانسیل لازم برای یک تحول در زندگی خود هستیم و این تنها به یک چیز نیاز دارد : توجه !!! این پروسه توجه به چیزهای جدید است که به شما احساس زنده بودن می دهد .

آگاهی از رفتارهای محدودکننده خودمان ، اولین چیزیست که باید از آن عبور کنیم . کم کم شروع کنید . هیچ دستورالعملی برای هوشیاری وجود ندارد . این به سادگی تغییرتوجه از روال روزمره روی چیزهای متفاوت است .

 چطور زندگیتان را متحول کنید ؟
در اینجا تمریناتی را برای گسترش زندگی خلاق می بینید که می توانید همیشه از آنها استفاده کنید و تاثیرات شگفت آنها را ببینید :



1 - گسترش توجه
هنری میلر می گوید : "لحظه ای که به چیزی از نزدیک توجه می کنیم ، حتی به یک ساقه علف ، می بینیم که جهان اسرار آمیز و با شکوهی در خوددارد "

- به یک پارک نزدیک بروید و یک برگ پیدا کنید
- برگتان را برای 5 دقیقه بررسی کنید
- آن را کناربگذارید جایی دور از دیدتان و برای 5 دقیقه شرحی درباره برگ بنویسید .
- تمام جزئیاتی که دیدید را شرح دهید
- دوباره به برگ نگاه کنید قبل از اینکه آن را در پارک رها کنید
- آیا می توانید بر اساس توضیحاتتان آن را دوباره پیدا کنید
- شما می توانید این توجه به برگ را به همه چیز بسط دهید تا حس شگفتی را در خود افزایش دهید

2 - دیدتان نسبت به خود را تغییر دهید
کوته فکری موجب می شود که ما تصور محدودی از خود داشته باشیم . یک زن خودش را تنها یک خانه دار تعریف می کند ، یا فقط یک مدیر. اما اگر او خانه یا کارش را از دست دهد ، دیگرچه کسی خواهد بود ؟ این تمرین تصویری که از خود دارید را بسط می دهدو می تواند چهره ای از شما را که هرگز به آن فکر نکرده اید ، به شما نشان دهد

- برای 5 دقیقه توصیفی از خودتان بنویسید
- کافیست . این نوشته را کنار بگذارید
- سه دقیقه دیگر هم خودتان را توصیف کنید البته بدون استفاده از نوشته اولیه
- کافیست . این نوشته را هم کنار بگذارید
- تایمر را برای سه دقیقه دیگر هم تنظیم کرده و خودتان را دوباره توصیف کنید البته بدون استفاده ازدو توصیف اولیه
- حالا در نهایت شما به خودتان که در زیر همه چیزهای دیگر بود رسیدید . در این توصیف آخر،ممکن است من واقعیتان را پیدا کنید، کسی زیر همه برچسب ها وتوصیفات و دستاوردها . رسیدن به او ممکن است به شما کمک کند اهدافی متفاوت و واقعی تر در نظر بگیرید

3 - تمرکز
ما در جامعه ای فاقد توجه زندگی می کنیم – غرق شده در اطلاعات بی وقفه از تکنولوژی . این مسئله منجر به ایجاد وسوسه انجام چند کار با هم می شود ، و این ممکن است توجه به چیزها به صورت جداگانه را مشکل کند .

امروز، به مدت یک ساعت، تصور کنید در یک زمان،فقط یک کاررا انجام دهید . اگر شما در حال نوشیدن قهوه هستید نمی توانید ایمیل چک کنید . اگر شما در حال صحبت کردن با همسایه خود هستید ، نمی توانید لباس ها را بشویید . اگر شما مشغول غذا خوردن هستید نمی توانید کتاب بخوانید . به مدت سه دقیقه در مورد تجربه خود از انجام یک کار در یک زمان بنویسید . چه احساسی دارید ؟ برای سه دقیقه بعدی پاسخ این سوال را بنویسید : با انجام چند کار همزمان چه چیزی را ازدست می دهم یا گم می کنم ؟

4 - افزایش خلاقیت
نتیجه گرا بودن بی فکریست . خردمند بودن لذت بردن از فرایند است نه نتیجه ! . تفکر معکوس خلاقیت را با آزادسازی شما از انتظار نتیجه ، افزایش می دهد . شما می توانید از این روش همیشه و همه جا استفاده کنید . می توانید به فرزندانتان کمک کنید تا طرز کار چیزی را بفهمند با معکوس نمودن طراحی آن ( چطور می توانم این وسیله را نابود کنم ؟) یا دررابطه با تصویری که از خود د ارید ( چگونه می توانم تا جای ممکن به این احساس بد درباره اضافه وزنم ادامه دهم )

گاهی با انجام لیست عجیب و غریب "نبایدها " خرابکاری ها و تلاش های ما منجر به کشف بزرگی می شود . یک ورق کاغذ خالی بردارید . هدف خود را در دو دقیقه آینده طراحی بهترین میز در جهان در نظر بگیرید . بعد از دو دقیقه، کار خود را بررسی کنید . کار سختی بود ؟ آیا فشار ناشی از انتظارانجام بهترین کار روی شما هم بود ؟ دوباره شروع کنید ، این بار 2 دقیقه صرف کنید تا بدترین میز دنیا را طراحی کنید .
 

نویسنده: محمد جانبلاغی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:44 http://50604.blogfa.com

ممنون به من سر زدین و به وبتون دعوت کردین خیلی عالی بود

مرسی از شما که تشریف فرما شدیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد