آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

رابطه عاطفی را چگونه به خوبی تمام کنیم؟

جانبلاغی 

در حال حاضر، در جامعه بین افراد روابطی وجود دارد که به قول دکتر شریعتی با جرقه ای آغاز و اکنون به صاعقه تبدیل شده است. طرفین به این نتیجه رسیده اند که اصلا با هم وجه مشترکی ندارند و مدت هاست روزمرگی را تجربه می کنند. اکنون مانده اند چگونه این رابطه بی ارزش را تمام کنند.


این راهکارها شما را در راستای خاتمه دان به این نوع روابط کمک خواهد کرد

قطع رابطه عاطفی واقعا سخت است چون شامل دادن یا گرفتن خبر بدی است که عمیق ترین نقطه ضعف آدم ها به حساب می آید: ترس از اینکه دیگران نمی توانند دوستمان داشته باشند.

ادامه مطلب ...

برای ازدواج ...



این مقاله شامل مباحث زیر میباشد :
- تصمیم گیری برای ازدواج
- ازدواج
- ویژگی ازدواج موفق
- پیش شرط های لازم برای رسیدن به شناخت قبل از ازدواج
- در جستجوی همسر
- رشد اجتماعی نوجوانان
- هویت و ازدواج موفق
- معیارهای انتخاب همسر در ازدواج
- معیار پول در ازدواج
- انگیزه های غلط برای تشکیل خانواده
- معیارهای اصولی و متناسب برای ازدواج
- هفت موضوعی که قبل از ازدواج باید در مورد ان صحبت کنین
- سی باور غلط در ازدواج
- روش های تفحص برای انتخاب همسر
- خواستگاری در اتاق دو نفره
- مهارت های لازم جهت ازدواج
- مقابله با استرس های ناشی از تشکیل خانواده

مقاله ای از کمال مولودزاده ، برای جوانانی که قصد ازدواج دارند ...

*** برای اخذ مقاله با آقای مولودزاده تماس بگیرید .
82 11 059 0939
با تشکر

چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟


رابطه‌ نامزدی که به قصد ازدواج شروع شده ممکن است به ازدواج ختم نشود، در این میان زمان فرد باید رابطه‌اش را فراموش کند این کار ساده‌ای نیست، راهکار ما به شما کمک می‌کند که از این مقطع سخت بگذرید
همیشه جدایی و پایان یک رابطه می‌تواند آسیب‌های فراوانی داشته‌باشد به‌خصوص اگر فرد غافلگیر شود و نداند در چنین موقعیتی باید چگونه برخورد کرد، شاید برای خیلی ازخانم‌ها و آقایان جوان بعد از دوران آشنایی پیش از ازدواج و نامزدی جدایی و پایان رابطه بسیار مشکل باشد. آنقدر که هرروز آن را به تعویق بیندازند و تا حد ممکن به‌دنبال راهی برای فرار از چنین موقعیتی باشند ولی قرار نیست بعد از هر خواستگاری ازدواج باشد. گاهی 2 فرد برای هم مناسب نیستند و باید هرچه زودتر رابطه را تمام کنند، این‌که چگونه باید به رابطه‌ای پایان داد و بعد از این پایان و جدایی چگونه همه چیز را فراموش کرد و دوباره به زندگی عادی برگشت سوال خیلی از جوان‌هاست. مسلما کار راحتی نیست ولی می‌توان با یک نگاه واقع‌بینانه و بدون آسیب روانی زیاد زندگی جدیدی را آغاز کرد.
ادامه مطلب ...

تحمل درد جدایی، یکبار برای همیشه گریه کن!


راحت نیست جدا شدن از فردی که دوستش دارید و به دلایل مختلف مجبور به نبودن در کنارش هستید. این جدایی می تواند پس از نامزدی و چند سال در کنار هم بودن باشد، یا پس از چندین سال زندگی مشترک زیر یک سقف روی دهد. هر چه هست، درد و عوارض روحی بسیاری به دنبال دارد. افرادی که در این شرایط قرار دارند باید کارهای بسیاری انجام دهند تا روند عادی زندگیشان به هم نریزد. باید در عین انجام کارهای همیشگی، سختی های ناشی از جدایی را نیز به دوش بکشند و زیر این بار خم نشوند، که حتی پیشرفت کنند و بالا بروند.

برای این منظور باید از مشاور، بزرگ ترهای عاقل یا دوستان کارشناس کمک گرفت. مطالعه در این زمینه نیز کمک کننده است. به همین منظور، برخی راهکارها را برایتان نوشته ایم، بلکه کمک حالتان باشند.

ادامه مطلب ...

خدایا شکرت ...!


روزی مردی خواب عجیبی دید .  او خواب دید که پیش فرشته هاست و آنها را نگاه میکند هنگام ورود دسته بزرگی از فرشته ها را دید که تند تند نامه هایی را که توسط پیک ها از زمین می آورند را باز میکنند و داخل جعبه می اندازند.
مرد از فرشته ها پرسید: شما چکار میکنید؟؟!!
یکی از فرشته ها گفت: اینجا بخش دریافت است ما دعاهای مردم را که از زمین برای خدا می فرستند را تحویل می گیریم .
مرد کمی جلوتر رفت و دید تعدادی از فرشته ها نامه ها را داخل پاکت گذاشته و آنها را توسط پیک ها به زمین می فرستند مرد پرسید: شما چکار میکنید؟؟؟!! یکی از فرشته ها با عجله گفت: اینجا بخش ارسال است ما لطف و رحمت خدارا برای بنده هایش می فرستیم !
مرد کمی جلوتر رفت و دید یک فرشته بیکار نشسته است مرد با تعجب از فرشته پرسید: شما چکار میکنید؟؟!! فرشته جواب داد اینجا بخش تصدیق نامه هاست و من منتظر جواب های مردم هستم تا جواب رحمت خدا را بدهند!  مرد گفت:پس شما چرا اینقدر بیکارید و نامه های اندکی دارید؟مردم باید چه جوابی به شما بدهند؟ فرشته با آهی گفت:  
فقط باید بگویند: خدایا شکر!!!!

خدایا به داده و نداده و گرفته ات شکر!
که داده ات نعمت
و گرفته ات امتحان
و نداده ات حکمت است 

ازدواج به امید متحول شدن همسر


بسیاری از مشکلاتی که زوج ها در زندگی شان با آن ها رو به رو می شوند، به خاطر تناسب نداشتن خود و خانواده های شان با یکدیگر است؛ بنابراین دختر و پسرها باید در مراحل خواستگاری، درباره همه معیارهایی که برای شان از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت و گو کنند و هیچ گاه برای این که هرچه سریع تر ازدواج کنند و به فرد مورد علاقه شان برسند، بدون آگاهی چیزی را قبول نکنند و فکر نکنند که بعد از ازدواج می توانند خودشان یا طرف مقابل را متحول کنند و به معیارهای ایده آل شان نزدیک شوند.

ادامه مطلب ...

رابطه عاشقانه یعنی وابستگی متقابل!

 

«اگر ترکش کنم از تنهایی دق می‌کند»، «درست است که جلوی دیگران تحقیرم می‌کند اما اشکالی ندارد، حداقل کتکم نمی‌زند»، «برایش مهم نیست که من شاد و راضی هستم یا نه و اصلا سعی هم نمی‌کند خوشحالم کند. ولی چه کار می‌شود کرد، پدر بچه‌هاست»، «از وقتی مادر شده، دیگر به من توجهی نمی‌کند»، «زن گرفته‌ام که تروخشکم کند»… آیا تا به حال این جملات به گوش‌تان خورده است؟

برای بسیاری از ما رابطه عاشقانه یا زناشویی بخشی مهم از زندگی است. رضایت از زندگی عاشقانه باعث می‌شود با آرامش بیشتری ابعاد دیگر وجود و زندگی‌مان را شکوفا کنیم. 

 

پاک کردن صورت مسئله، نادیده گرفتن خواسته‌های خود، یا فرو رفتن در نقش قربانی، استراتژی‌هایی هستند که ما دررودررویی با روابط ناخوشایند به کار می‌بندیم.

ادامه مطلب ...

قوانین یک زندگی عاشقانه


زنان عمدتاً مجذوب مردانی میشوند که قدری از لحاظ احساسی غیر قابل دسترس، تودار و خوددار میباشند، چرا که آنها غیر قابل پیش بینی بوده، زنان را به چالش کشانده، و با نیازمند جلوه دادن بی اندازه خود زنان را تحت فشار قرار نمیدهند.

1 - در یک رابطه، هر یک از دو طرف که کمتر عاشق باشد، بیشترین کنترل را بر رابطه دارد.


2 - روابط موفق با یافتن یک فرد مناسب و شایسته آغاز نمیشوند، بلکه با مناسب و شایسته بودن خود فرد آغاز میشوند.


3 - فردی که در آینده مجذوب وی میشویم، عمدتاً بر پایه ی چیزی است که ما در رابطه گذشته خود قادر به حل، کنار آمدن و یا دستیابی به آن نبوده ایم.

4 - تنهایی و عزت نفس پایین دو عامل بسیار تاثیر گذار میباشند، که بسیاری را بر آن میدارد که در یک رابطه ناسالم وارد گردند. چراکه این افراد تصور میکنند یک رابطه ناسالم بهتراز فقدان رابطه و تنهایی است.

5 - پول، قدرت، رابطه جنسی، مذهب، سیاست، مصرف سیگار و الکل، بستگان و خانواده از جمله مباحثی میباشند که مطرح کردنشان جنجال آفرین بوده و معمولاً به کشمکش و مشاجره می انجامند.

ادامه مطلب ...

چطور صدای خدا را بشنویم


آیا خدا واقعاً با ما حرف می‌زند؟ آیا واقعاً می‌توانیم صدای او را بشنویم؟ تا وقتی که راه‌های شنیدن صدای او را نفهمیم، هیچوقت باور نمی‌کنیم که می‌توانیم صدای او را بشنویم. 
به نظرتان بهتر نبود خدا از طریق بیلبورد با ما حرف می‌زد؟ کمی فکر کنید، همینطور که در اتوبان مشغول رانندگی بودیم، خدا یکی از صدها بیلبورد را برای جلب توجه ما انتخاب می‌کرد و روی آن پیام خودش برای ما را می‌نوشت. واقعاً خیلی عالی می‌شد، نه؟
اما متاسفانه اینطور نیست. خدا همیشه از راهی با آدمها حرف می‌زند که اصلاً نمی‌شنوند. 
ادامه مطلب ...

آقایان، به خانم‌ ها به چشم شیء نگاه نکنید


تحقیقات و تلاش‌های بسیاری برای آموزش زنان و دختران برای برگرداندن شان و منزلت خود در جامعه‌ای که ایدآل‌های ظاهری بالاتر از همه‌چیز قرار گرفته است، انجام می‌گیرد اما در این مقاله به این موضوع از جنبه‌ای دیگر نگاه می ‌کنیم. اینکه چطور مردان و پسران می‌توانند با تغییر نگاه خود به خانم ها، شان و منزلت خود را برگردانند. تصور جامعه کنونی این است که مردان هنگامی که با خانمی روبرو میشوند، به موجودات ضعیفی تبدیل می شوند که هیچ امیدی روی کنترل کردن نوع نگاهشان به آن خانم وجود ندارد و همیشه به او همانند یک شیء جنسی می نگردند و حتما تحریک میشوند. اما این تصور، یک دروغ فاحش است.
 گفتگوی یک مادر با آینده پسرش درمورد موضوع می‌نویسد:
ادامه مطلب ...