آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

هر روز این جملات را به خود بگویید

هر روز این جملات را به خود بگویید

در صورتی که از آن دسته افرادی هستید که اعتماد به نفس کمی دارند و یا نسبت به خیلی چیزها بدبین هستند بهتر از با تمرین این جمله ها به خود روحیه دهید و از آن برای زندگی بهتر استفاده کنید.

 

1- در وجود من عظمت و بزرگی نهفته است

2-من یک نابغه هستم و از نبوغ خود استفاده میکنم

 

3-من ایده های بزرگی در سر دارم و انها را به واقعیت تبدیل میکنم

4- من هر روز سلامت تر و تندرست تر هستم

 

5- من یک پرنده ی بزرگ هستم

6-من واقعا انسانی بزرگ هستم

 

7- چقدر دنیای من قشنگ و زیبا شده است

8- چقدر من هر روز خوشبخت تر و سعادتمند تر میشوم

 

9-من همواره در هر کاری موفق و پیروز میشوم

10- خدای رحمان مرا بسیار دوست دارد و در همه ی امور زندگیم مرا کمک میکند

 

11-ثروت و معنویت بسوی من همواره است و من هر چه بخواهم برای خودم خلق میکنم

12-سراسر وجودم غرق در انرژی و شادی ست

 

13-من همواره منتظر اتفاقات خوب در زندگیم هستم

14- من به خود افتخار میکنم

 

15-همواره از وجود و چهره ی من شادی , انرژی و عشق ساطع میشود

16-هرچه بیشتر می بخشم بیشتر می ستانم و احساس شادمانی میکنم

 

17-من با اقتدار زندگیم را آن گونه که می خواهم طراحی میکنم

18- من انسان مقتدر , خلاق و دوست داشتنی هستم

 

19-من سزاوار بهترین ها هستم

20-در هر لحظه به خاطر همه ی نعمت ها و موهبت هایی که خداوندبه من داده او را شکر میگویم

 

21- من در کمال ارامش بسر میبرم و همواره رو حیه ای شاد و چهره ای خندان دارم

22 – من با اقتداری خداگونه بر روحیه و عواطف و احساسات خود کنترل دارم و انها را مدیریت میکنم

 

23-خداوند مرا ازاد افریده و من محکوم به هیچ سرنوشتی از پیش تعیین شده نیستم

 

تمام این عبارات تاثیر خاص و مثبتی بر روی ضمیر نا خود اگاه دارد و میتواند عین واقعیت را در زندگی انسان پدید اورد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد