آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

خبــــر جدید همکاری مکتب زندگی

 

همکاری مدیر مکتب زندگی (محمد جانبلاغی) با مدیر خانواده سالم (فاطمه سالمی) 

من محمد جانبلاغی با کمک همکار عزیزم خانم سالمی تصمیم داریم که آموزش های ناب و کاربردی را به شما عزیزان ارائه نماییم. 

به امید شادی و سربلندی شما 

محمد جانبلاغی

تعلیم و تربیت (انتقاد سازنده از آموزش و پرورش)

*مقالات محمد جانبلاغی لطفا برای دریافت مقلات  از گزینه save target as ... استفاده نکنید.

*مقالات محمد جانبلاغی این مقلات قبلا در فروشگاه های .:: مکتب زندگی ::. قرار داشتند ولی بنا به دلایلی دیگر در فروشگاه قرار نمی گیرند.  
 مکتب زندگی  ... جانبلاغی

موضوع: تعلیم و تربیت (انتقاد سازنده از آموزش و پرورش)

نویسنده: محمد جانبلاغی

منبع: مکتب زندگی

حجم فایل: 376 KB

نوع فایل:PDF 

   

 

 

 مقاله ای به قلم جانبلاغی

شیوه های لذت بردن از زندگی را یاد بگیرید

زندگی بهانه ایست برای شاد بودن...

فقط کافی است اراده کنید که شاد باشید 

 

 

پیروی کردن از خصوصیات افراد شاد آسانترین راه برای شاد بودن است، توجه به آدم های اطراف است چون ما ۹۰ درصد وقت مان در ارتباط با دیگران می گذرد و اگر مهارت ارتباط بادیگران و درک آنها را نداشته باشیم ، نمی توانیم شاد زندگی کنیم.

بسیاری از ما از اینکه برای خودمان وقت صرف کنیم، احساس گناه می‌کنیم. در حالی که اگر بدانید چطور از خودتان مراقبت کنید درست به اندازه این‌که بدانید چطور از دیگر اعضای خانواده‌تان مراقبت کنید، مهم است.

مطالعات نشان داده‌اند کسانی که خود را وقف رسیدگی به اعضای خانواده‌شان می‌کنند و از خود غافل می‌شوند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی هستند. در ادامه راهکارهایی را برای حفظ شادی و پیشگیری از به دام افسردگی افتادن مطرح می‌کنیم:

ادامه مطلب ...

راه هایی برای احترام به همسر

 

هر یک از زن و مرد با رفتن زیر چتر خطبه عقد و پیمان زوجیت، علاوه بر پذیرش نقش همسری، وارد شبکه‌ نسبتاً گسترده‌ای از روابط اجتماعی جدید با بستگان، دوستان و آشنایان همسر نیز می‌شوند. در میان این حجم گسترده‌ ارتباطات و با توجه به اهمیت و نقش کلیدی خانواده در جامعه و فرهنگ ما،نوع و میزان ارتباط با خانواده همسر نسبت به سایر اطرافیان، از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است. نحوه مدیریتی که در برابر این ارتباط گسترده فامیلی اتخاذ می‌شود، می‌تواند باعث آرامش و پیشرفت و یا حتی ناآرامی و عدم موفقیت ما بشود. با توجه به وارد شدن در فضای خانوادگی همسر،به نظر می‌رسد یکی از مشکلاتی که معمولاً در زندگی‌های نوپا بروز پیدا می‌کند، مسئله ارتباط با خانواده همسر است. این مشکل زمانی حاد می‌شود که خانواده همسر از نظر سطح فرهنگی یا اقتصادی متفاوت با خانواده‌ای باشد که ما در آن بزرگ شده‌ایم. اما آیا واقعاً هیچ راهکاری برای بهبود بخشیدن به این روابط وجود ندارد؟

 

احترام رکن اصلی

ادامه مطلب ...

راهی برای زندگی کردن با عشق

 

 

زندگی کردن عادی کافی نیست؛زندگی کردن با عشق را باید جشن گرفت!تنها کسانی به واقع زندگی می کنند که هر لحظه از زندگیشان را به جشن و سرور تبدیل کنند.هر فعالیتی را با روحیه جشن و شادی به انجام برسانید؛گویا شادی و سرور در تمام وجودتان جریان دارد! به این ترتیب به آرامی با جشنی که همیشه در هستی در حال اتفاق افتادن است،هماهنگ و همنوا می شوید .مسئله مهم،هماهنگی و همنوا شدن با هستی است.

 

اگر با هستی هماهنگ شوید، کلید اسرار را کشف خواهید کرد!اگر همیشه این روحیه جشن و شادی را حفظ کنید ،من وجودتان ناپدید می شود و هستی از طریق شما به جشن و شادی می پردازد.در این صورت نه تنها در هنگام بیداری،بلکه هنگام خواب هم این جشن و شادی ادامه می یابد.این هدف نهایی قدم گذاشتن در راه و سیر سلوک است.

ادامه مطلب ...

موسیقی بر مغز چه تاثیری دارد؟

 

وقتی همه چیز آنطور که می خواهید پیش نمی رود و به عبارت ساده تر آسمان دلت بارانی می شود. دوست داری در یک جای آرام با خود کمی خلوت کنی و با شنیدن یک موزیک غم انگیز احساساتت را بیرون بریزی. وقتی عزلت نشینی موقت به پایان می رسد احساس می کنی قدری سبک تر شده است. اما آیا واقعا شنیدن موسیقی غم انگیز می تواند باعث آرامش افراد در شرایط غم انگیز و دردناک شود؟

 

رنجی که واقعی نیست

ادامه مطلب ...

نکاتی که زوج های درون گرا و برون گرا باید بدانند

 

این آدم ها معمولا ویژگی هایی دارند که ممکن است شعر «تفاوت از زمین تا آسمان است» را برای آدم تداعی کند، اما خب، اتفاقی است که می افتد و  خیلی از زوج ها با وجود این اختلاف های شخصیتی در کنار هم زندگی می کنند. دوست دارید بدانید راز حفظ زندگی مشترک این زوج ها چیست؟ بد نیست نگاهی به ادامه این مطلب بیندازید!

من توی خودمم، تو چطور؟

اصطلاح های درون گرا و برون گرا را برای اولین بار کارل گوستاو یونگ در سال 1921 به کار برد. حالا این اصطلاحات به چه معنی هستند؟ منظور یونگ از درون گرا بودن یک نفر این بود که آن شخص تمایل بیشتری دارد توی لاک خودش باشد و اصطلاحات سرش به کار خودش گرم باشد.

ادامه مطلب ...

چطور زندگی دلخواه خود را بسازید

 

 

طرح سبک‌زندگی یعنی تلاش شما برای ساختن زندگی که خودتان انتخاب می‌کنید

 

اگر عادت به خواندن مطالب روانشناسی داشته باشید، احتمالاً درمورد طرح سبک زندگی چیزهایی خوانده‌اید. شاید ندانید معنای این اصطلاح چیست و چطور می‌توانید اینکار را بکنید. به طور خلاصه، طرح سبک‌زندگی یعنی تلاش شما برای ساختن زندگی که خودتان انتخاب می‌کنید، هر شکلی که باشد. این زندگی شماست، برنامه شماست، خودتان تعیین‌کننده و سازنده آن هستید.

فقط به این دلیل که والدینتان در شهری کوچک زندگی می‌کرده‌اند، در ۱۷ سالگی ازدواج کرده و ۳۰ سال از ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر کار کارده‌اند، به این معنا نیست که شما هم باید همان کار را انجام دهید.

ادامه مطلب ...

وقتی شکست عشقی به جنون می‌کشد

 

 

«نه شنیدن از معشوق» یکی از دردآورترین اتفاقات زندگی

«پسری با شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه‌اش، به روی او اسید پاشید»، «عاشق 24 ساله‌ای، رقیب عشقی خود را با ضربات چاقو کشت»، «دختری، نوعروس خواستگار سابقش را راهی بیمارستان کرد»، «پسری به خاطر انتقام، جان خانواده دختر را در یک تصادف ساختگی گرفت» و...

فقط کافی است صفحه حوادث روزنامه‌ها را ورق بزنید، تا یک یا چند مورد از این قصه‌های تلخ را بخوانید. قصه‌هایی که برایتان روایت می‌کند که چطور یک جوان عاشق از معشوقش انتقام گرفته است.

«نه شنیدن از معشوق» یکی از دردآورترین اتفاقاتی است که هر فردی می‌تواند آن را در زندگی تجربه کند، با شنیدن همین کلمه 2 حرفی است که زندگی برخی از افراد به هم می‌ریزد، اگر جوان تا دیروز فردی شاد و پرانرژی بود به ناگاه آدمی غمگین و آشفته می‌شود که حتی از انجام امور شخصی‌اش بازمی‌ماند، اگر متنفر از سیگار بود، حالا پاکت پشت پاکت دود می‌کند، بی‌حوصله و کم‌طاقت شده و زود از کوره درمی‌رود.

ادامه مطلب ...

۱۰ چیزی که نباید از کسی توقع داشته باشید

 

 

 

وقتی توقعات و انتظارات غیرمنطقی از دیگران داشته باشید یا به طور مداوم آنها را زیر میکروسکوپ قرار دهیم، فقط خودمان را اذیت کرده ایم. البته همه ما نیازمند این هستیم که نیازهای اصلی و ابتدایی مان در روابط برآورده شود، نیازهایی مثل احترام، اما اگر بخواهید روی چیز دیگری جز این حساب کنید، فقط ناامید خواهید شد.

یادتان باشد که در مسیر زندگی، هر کس در جایگاهی متفاوت با دیگری است، همانطور که حرف ها و رفتارهای او منعکس کننده آن است. اگر بخواهید رابطه ای موفق تر و شادتر داشته باشید خیلی مهم است که…

این چیزها را از دیگران توقع نداشته باشید:

۱. توقع نداشته باشید که همه کارها را طبق استانداردهای شما «درست» انجام دهند.اخلاقیات آدمها براساس عوامل مختلف با هم متفاوت است، عواملی مثل تربیت، فرهنگ، اعتقادات معنوی و از این قبیل. بعنوان مثال، در بعضی کشورهای آسیایی، گوشت سگ خورده میشود و در این هیچ اشکالی دیده نمی شود چون برایشان به صورت فرهنگ درآمده است. یا ممکن است شما اهل فحش دادن نباشید اما دوستتان مدام اینکار را میکند. این باعث نمی شود آدم بد یا خوبی باشد البته ممکن است طبق استاندارد بعضی ها اینکار خوب نباشد اما اینکه توقع داشته باشید آنطور که استاندارد شماست رفتار کنند، فقط باعث ناامیدی شما خواهد شد.

ادامه مطلب ...